
מאת:ראש העיר רז קינסטליך : "……ברוכים הבאים אסותא מרכזים רפואיים! אני שמח לבשר כפי שפורסם אתמול בעיתון גלובס – Globes, כי רשת ״אסותא מרכזים רפואיים״ יבנו אצלנו בעיר, את אחד מבתי החולים המתקדמים ביותר שלהם, בהשקעה של כ-400 מיליון ש״ח. הקמת בית החולים בעיר שלנו, היא הבעת אמון נוספת של גופים גדולים שמבססים את מושבם אצלנו בעיר. בית החולים צפוי להיפתח ב-2024 ויהווה נדבך נוסף לשירותי בריאות מתקדמים שיוכלו לקבל תושבי העיר. כמו כן, הוא יהפוך למרכז אורתופדיה ראשון מסוגו בארץ בתחום זה וייתן מענה לתושבי האזור ובכלל.
פרסמו חינם בלוח המודעות של ראשון לציון לפרסום מודעה ‹

