בחירות 2021

מאת:מיקי אלון. לאחר הגשת הרשימות מתברר כי אוהד אוזן, חבר מועצת העיר לשעבר, יתמודד במסגרת רשימת ימינה לכנסת ה 24.

אוזן הוצב במקום ה 20 , כאשר אוזן מספר 15 מטעם סיעת ימינה, הכוללת גם 5 שיריונים לקבוצת השולמנים.
לאור הסקרים האחרונים בהם ימינה מקבלת בין 12 ל 14 מנדטים, יתכן 🙏ואוזן ימצא עצמו בכנסת בעקבות החוק הנורבגי ופרישות צפויות של מפלגות כמו הישראלים או כאלו שלא יעברו את אחוז החסימה וכוחה של ימינה יגדל.

אוהד אוזן המועמד מטעם ימינה:
אני מודה לנפתלי בנט ואיילת שקד על האמון בהצבתי ברשימה גם הפעם. הצבת נציג מראשון לציון היא הבעת אמון בעיר ובתושביה ואני בטוח שזה יבוא לידי ביטוי גם בהצבעה בקלפי יש לנו נבחרת מגוונת של אנשי עשייה עם רקורד ציבורי עשיר.

מדינת ישראל נמצאת באחד המשברים בגדולים ביותר בתולדותיה וצריכה מנהיג שיוציא אותה מהבוץ – רק נפתלי בנט, שהוכיח במשבר הזה מנהיגות יוצאת דופן במקצועיות וביסודיות שלו, יוציא את ישראל מהמשבר. ימינה מביאה בשורה אמיתית לתושבי ישראל במיגור מגיפת הקורונה וחזרה לשגרה באחריות ובמקצועיות, תוך טיפול אמיתי במשבר הכלכלי ויצירת מאות אלפי מקומות עבודה ובטחון לתושבי ישראל. אני קורא לתושבי העיר לתת לנו את הקול שלכם בבחירות ולהכניס נציג נוסף בן העיר לכנסת ישראל.

לפני כשבועיים, במסגרת מסע הפרנסה, ביקר המועמד לראשות הממשלה נפתלי בנט בראשון לציון יחד עם אוהד אוזן.
הביקור עורר עניין רב בקרב הסוחרים במרכז כרמים בו התקיים הביקור ורבים קראו לו לאחד את העם.
נפתלי בנט אמר : “נוכח הכאוס השורר במדינה עקב מגיפת הקורונה והטיפול הכושל של ממשלת נתניהו גנץ , אני מבטיח לטפל בנושא האבטלה הקשה ולייצר 400.000 מקומות עבודה תוך יישום התוכניות שלו למיגור הקורונה”.

תגובה אחת

  1. מיקי אלון הגב

    אוהד אוזן בהצלחה ענקית (:

השארת תגובה