נחנכה עמדת שירות חברת החשמל בבניין עיריית ראשון לציון

קניון רוטשילד ראשון לציון

מאת: מיקי אלון

ראשון לציון היא העיר הראשונה בארץ שנבחרה לביצוע הפיילוט * בעמדה יינתנו כל השירותים הניתנים בעמדות קבלת קהל כדוגמת החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל הצטרפות להוראת קבע, תשלומים ועוד * השירות החדש יוענק במתכונת של יום בשבוע

חברת החשמל יוצאת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם הרשויות המוניציפאליות – עמדת שירות לטובת הלקוח בבניין העירייה. הפיילוט הושק היום לראשונה בעיריית ראשון לציון וצפוי לצאת בעוד שבע רשויות נוספות. השירות יינתן לתושבי העיר הנדרשים לשירות פרונטלי מחברת החשמל בעזרת עמדת שירות עם נציג בבניין העירייה. שירות "עד הבית" תוך שילוב מספר שירותים ביחד ומתן מענה לאוכלוסיות המעדיפות שירות פנים אל פנים. השירות החדש נועד להקל על תושבי העיר ומאפשר קבלת שירותים מחברת החשמל תחת קורת גג אחת.


השירות החדש יוענק במתכונת של יום בשבוע, בשעות קבלת הקהל של העירייה. כאמור, העיר הראשונה היא ראשון לציון ובהמשך יצטרפו ערים נוספות :פתח תקווה, אריאל, מגדל העמק, טירה ועוד.
בעמדה יינתנו כל השירותים הניתנים בעמדות קבל קהל בחברה כדוגמת החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, קבלת אישורים, סיום חוזה/החזרה לזרם ועוד וכן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים.

היום התקיים טקס חגיגי להשקת העמדה , בנוכחות ראש עיריית ראשון לציון – רז קינסטליך, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה בחברת החשמל – אורן הלמן ומופיד גאנם – מנהל אגף שירות לקוחות בחברה.

אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה בחברת החשמל:" עמדת השירות בבניין העירייה היא חלק מתהליכי השינוי ושיפור השירות שלנו, במסגרתם מוצעים שירותים חדשים ומגוונים המבטיחים חווית לקוח איכותית. הרעיון הוא ליצור שירות קל וזמין למי שמגיעים בכל מקרה לבניין העירייה לסידורים אחרים, וכך יקבלו שירות בנושאי החשמל. אנחנו בעיצומה של מהפכה בשירות, שכוללת הטמעה ושיפור של כלים דיגיטליים רבים, ערוצים חדשים לקבלת שירות ואפילו מתן שירות טלפוני בשפות השונות, כאשר המטרה הסופית היא להבטיח שירות מצוין ללקוחות שלנו ".

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך,: "הקמת עמדה של חברת החשמל בלובי בניין העירייה משקפת את מדיניות העירייה לשיפור וייעול השירות, הגברת השקיפות והנגישות לתושב. לא מעט תושבים מגיעים לבניין העירייה להסדיר נושאים שיש בהם השקה לתחומי טיפול של חברת החשמל. עמדה כזו עשויה לחסוך זמן וטרטור. אני מזכיר שלפני כשנה וחצי הצבנו, בשיתוף משרד התחבורה, עמדת רשיומט בלובי העירייה המאפשרת ביצוע של מגוון שירותים דיגיטליים. אני רוצה להודות לחברת חשמל על שיתוף הפעולה ועל כך שבחרו בנו להיות העירייה הראשונה שמתחילה את הפיילוט".

צילום: עידן גרוס

השארת תגובה