חברי נציגות המתנדבים בשכונת נווה ים נפגשו אמש יחד עם יועצת ראש העיר איריס חזן ויש להם בשורה

בפגישה עלו נושאים בוערים בשכונה: תחבורה, גינות כלבים, גינון, אכיפה ומטרדי רעש.

חברי נציגות המתנדבים בשכונת נווה ים
צילום: נציגות שכונת נווה ים

איריס חזן יועצת ראש העיר לעינייני בע”ח ומ”מ וועדת ביטחון וחברת ועדת תחבורה ותנועה, הוזמנה אמש לפגישה ע”י נציגות שכונת נווה ים: נחמה שופר יו”ר נציגות מתנדבים של שכונת נווה ים, אלון מאיר יו”ר הנהגת הורים, ענת בקר סגנית יו”ר הנהגה אבני החושן, ארנינה שרגל מייסדת תוכנית למידה לילדים ונוער בשכונות, יפה כדר לוי עוסקת בסביבה, שיר ליברמן יו”ר האמהות והצעירים.

“פגשתי את נציגות שכונת נווה ים, תושבים מאוד איכותיים שאכפת להם מהסביבה בה הם גרים” אומרת חזן “הנציגות העלתה בפניי שלל נושאים לשיפור איכות החיים בשכונה ויחד חשבנו כיצד ניתן לקדם את הדברים, בסיום הפגישה שוחחתי עם ראש העיר רז קינסטליך על תוכן הפגישה והוא בתגובה נענה לבקשתי להיפגש עם נציגי השכונה ולסייע ככל יכולתו”

חברי נציגות השכונה סיפרו למקומון ראשון לציון :

” זימנו את איריס חזן יועצת ראש העיר לענייני בע”ח וכחברת ועדת תחבורה ומ”מ מקום בוועדת ביטחון והעלינו בפניה סוגיות רבות בקשר לשכונה אותה אנו מייצגים מזה שנים.
גישתה העניינית והתכליתית הניעה אותנו לפרוש בפנייה מגוון נושאים הדורשים טיפול, כגון: גינות הכלבים והצבת פינות האכלה לחתולי רחוב.
פירטנו בפנייה גם את הצורך בטיפול בנושאים של תחבורה ובטיחות בדרכים,
תחזוקה וניקיון שוטף בשכונה, שיפור הגינון, אכיפה והטלת קנסות על משליכי פסולת ועוד.
מעריכים מאד את הזמן שהקדישה לפגישה ולבדיקת הסוגיות, כעת אנו מחכים להמשך התהליך בפגישה עם ראש העיר רז קינסטליך והגברת חזן שהבטיחה שתגיע גם היא ותסייע ככל יכלתה, יש למה לצפות לתושבי שכונת נווה ים”.

השארת תגובה