צפריר בלזברג הוא יו”ר הנהגת ההורים העירונית ראשון לציון שנבחר אמש על ידי חברי מועצת ההורים העירונית. צפריר מספר על עצמו ומתחייב

צפריר בלזברג הוא היו”ר החדש של הנהגת ההורים העירונית בעיר, צפריר החל פעילותו כבר בשנת 2006 וותיק בארגון בעל ניסיון וידע רב בנושא , צפריר גם הקים במהלך כהונתו ביו”ר בבתי ספר שונים עמותת הורים עימה דאג להרצאות מעניינות להורים בבתי הספר בסביבתו.

יו”ר הנהגת ההורים העירונית החדש צפריר בלזברג. צילום:פרטי.

היו”ר צפריר מספר לנו : ” אני צפריר בלזברג, בן 52 ,נ+3 , בעל תואר ראשון, ותואר שני – במנהל עסקים. משמש כסמנכ”ל הביצוע של חברה ציבורית מהגדולות בישראל. יו”ר הנהגת ההורים במקיף ג’ העמית, ומזה כ- 16 שנים משמש כיו”ר בבתי הספר, וחבר בהנהגת ההורים העירונית .

חבריי להנהגה ולמועצת ועד ההורים העירונית, פנו אליי, בכדי שאנצל את ניסיוני בהנהגת ההורים , ובעיקר את ניסיוני בחיי האזרחים –למען קידום מעמד הנהגת ההורים העירונית.
מטרותיי:
1 .קידום הנהגת ההורים לארגון עם תרבות ארגונית מכבדת, ומעצימה.
2 .ארגון שיפעל לצד , ויחד עם קברניטי העירייה ל”מטרת על” –טובת ילדי העיר !
3 .ארגון שקברניטי העירייה ואח ריהם מנהלות בתי הספר – מתחשבים בדעתו, מתוך ההבנה האמיתית שב”יחד ” נעשה יותר למען הילדים.
4 .ארגון ששם באמת את טובת הורי ו ילדי העיר לנגד עיניו, גם על חשבון טובתו האישית, והאגו של כ”א מאיתנו.

אני מתחייב כאן ועכשיו, שאיני חבר בארגון פוליטי, לא מזוהה עם גוף פוליטי ולא רואה במשימתי זו כ”מקפצה” לחיים פוליטיים. זמני קצוב, יש לי שנתיים בדיוק, לחבר ולרתום את חברי ההנהגה, להשגת המטרות הללו. אם באמת נאמין כולנו , ששיפור החברה בה אנו חיים, חושב מטובתנו האישית נשיג את המטרות, וייצא שכרנו

לחברי, רוני עקירב, ששימש שנים רבות כיו”ר ההנהגה העירונית, כגזבר, כחבר הנהגה, וכיו”ר מוסדי התנדבותך והשקעתך רבת השנים ראויה להערכת כולנו ,תודה לך על שנים רבות של נתינה לנו ההורים ולקהילה כולה.

רוני עקירב היו”ר היוצא. צילום:פרטי.

רוני עקירב מגיב: ” חברים יקרים. שמחתי לשרת אתכם במהלך השנים האחרונות. אני מסיים תפקידי לאחר 20 שנים של חברות בועדי הורים בתפקידים שונים. תרגישו חופשי תמיד להתקשר ולהתיעץ איתי אם צריך.
מאחל לצפריר הצלחה מלאה במילוי תפקידו. אין לי ספק שאכן כך יהיה.”

השארת תגובה