עידן מזרחי משנה לראש העיר מציג – מבצע פריסת דיפיברילטורים מצילי חיים ברחבי העיר

בחודש יולי 2022 משנה לראש עיריית ראשון לציון, עידן מזרחי העלה למועצת העיר הצעה לסדר בנושא: מבצע פריסת דיפיברילטורים מצילי חיים ברחבי העיר.

בתמונה: עידן מזרחי משנה לראש העיר

ההצעה לסדר עלתה בעקבות מקרה טרגי שארע בעיר שלנו. ביום שבת בצהריים בתאריך 1.1.2022 איבד את חייו תושב יקר מעירנו והתמוטט במהלך משחק כדורגל שגרתי עם ילדיו באחד המגרשים בעיר.

כעת, מרכז השלטון המקומי, מפעל הפיס ומגן דוד אדום גאים להכריז על פרויקט חדש שמטרתו פריסת דפיברילטורים ותחנות מידע מצילות חיים ברחבי הארץ.

יוזמה זו חשובה במיוחד לאור האירועים האחרונים ומדגישה את מחויבותנו לבריאות הציבור ולבטיחות הציבור.

כתוצאה מפרויקט זה, ייפרסו ברחבי הארץ מאות תחנות הסברה והדרכה המספקות לציבור מידע קריטי בנושא הצלת חיים. כמו כן, מכשירי דפיברילטור יוצבו ברחובות ויונגשו לקהל הרחב. מכשירים אלה יכולים להיות חיוניים במצבי חירום, במיוחד כאשר מישהו חווה דום לב פתאומי.

מסירותו של עידן לבריאות ובטיחות הציבור וקידומו של הנושא במועצת העיר סייע להגשמת הפרויקט זה. בהמשך לכך, גם חברת מועצת העיר – גב’ מעיין פלאח, הגישה הצעה למועצת העיר בנושא הצבת דיפיברילטורים.

בימים אלו עיריית ראשון לציון מוציאה מכרז בהמשך ל2 ההצעות שהתקבלו במועצה.
כך יהיה ניתן לאפשר לבנייני מגורים לבצע רכישה מרוכזת לכל בניין של מכשיר דיפיברילטור מציל חיים. 

דפיברילטורים הם חיוניים במצבי חירום, במיוחד כאשר מישהו חווה דום לב פתאומי. על ידי פריסת המכשירים האלה בשטחים ציבוריים, נוכל להגדיל באופן דרמטי את סיכויי ההישרדות של מי שנדרש לכך. לכן ראשון לציון שיתפה פעולה עם עיריות נוספות בישראל כדי להפוך את היוזמה הזו למציאות.

עידן מזרחי
בתמונה: עידן מזרחי משנה לראש העיר

עידן מזרחי משנה לראש העיר:

” כסגן ראש עיריית ראשון לציון, אני מאמין שאחריותנו היא להבטיח שלכל אזרח תהיה גישה לטכנולוגיה מצילת חיים בעת צרה.

השלב הראשון בפרויקט זה כולל פריסת דפיברילטורים במקומות מרכזיים ברחבי ראשון לציון, לרבות גנים ציבוריים, מתקני ספורט ומרחבים קהילתיים נוספים. כמו כן, נעבוד עם עסקים וארגונים כדי לעודד אותם להשקיע בטכנולוגיה מצילת חיים זו. “

השארת תגובה