לרגל יום העצמאות וחגיגות יום ההולדת ה-75 שנה לכתר, יצרו הסטודנטים בתוכנית לתקשורת חזותית במרחב בבית הספר לעיצוב וחדשנות במכללה למינהל שיתוף פעולה מרגש בו עיצבו 15 כרזות קונספטואליות בסגנון פוסטר גרפי דיגיטלי, הכרזות משלבות את כתר במגוון היבטים, תוך דגש על חדשנות וגיוון מוצרי, גיוון תרבותי, דו קיום, וקידום נשים
הפרויקט הונחה על ידי עמית סיסו ביטרני, מרצה במכללה ומעצב תקשורת חזותית, והכרזות יוצגו לקראת יום העצמאות במשרדי ומפעלי חברת כתר.
כתר, הקבוצה הגדולה בעולם לייצור מוצרי ריהוט גינה, בית ואחסון אשר מוכרת את מוצריה בכ-100 מדינות בעולם.
נוסדה בישראל עם קום המדינה בשנת 1948 כחברה משפחתית שהחלה את דרכה בבית מלאכה קטן ביפו ועם צמיחת הפעילות, צמח גם החזון שהפך את כתר כיום לקבוצה המובילה בעולם לייצור מוצרי ריהוט בית וגינה, מחסנים, ארגזי כלים ומוצרים לבית ולמובילה בתחומה.
תפיסת העולם של כתר מושתתת על חדשנות, יזמות ועיצוב פורץ דרך. מטה החברה, מרכז החדשנות ומרכזי הפיתוח של כתר נמצאים בישראל, וכך גם 8 מתוך כ-20 מפעליה בעולם.
אודי שגיא, מנכ"ל כתר: כתר חוגגת השנה 75, יחד עם המדינה, וכשמדובר בציון דרך משמעותי כל כך בחייה של חברה מתבקש לבחון איך היא משתקפת דרך עיניים צעירות עם השקפה חדשנית.
שיתוף הפעולה שלנו עם בית הספר לעיצוב וחדשנות של המכללה למנהל, אחד מיני רבים עם ביה"ס זה בפרט והאקדמיה בכלל, פתח בפנינו צוהר לנקודת מבט מרעננת, מיוחדת ובעיקר מעוררת גאווה. גאווה בדור הבא של המעצבות והמעצבים של ישראל וגאווה על כך שערכים אותם אנו מובילים בארגון: שוויון, חדשנות וגאווה ישראלית – בלטו וזכו לתהודה וייצוג אמנותי".