בחלוף חודש ממותו הטראגי של מידן קלר ובעוד נער נוסף מאושפז – קמפיין חדש בטיקטוק מזהיר מפני סיגריות אלקטרוניות – וכבר זכה לכ- 1.5 מיליון צפיות עד כה. הקמפיין עלה ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן ובהגשת דני בולר
לאור העלייה בשימוש בסיגריות אלקטרוניות בקרב ילדים ובני נוער, עלתה האגודה למלחמה בסרטן בקמפיין חדש בטיקטוק בהגשת דני בולר בהתנדבות. דני בולר הוא מורה, מתכנת, יוצר תוכן ומפעיל ערוץ טיקטוק חינוכי בשם אַסק דני. הקמפיין שעלה השבוע, עוסק בסכנות הווייפ בסגנון הומוריסטי, הופק על ידי משרד הפרסום ציבלין בהתנדבות וכבר זכה לכ- 1.5 מיליון צפיות עד כה. בין היתר מדבר הקמפיין על הגברת הסיכון לאימפוטנציה, פגיעה בהתפתחות המוח בקרב צעירים, פגיעה בלב, בריאות ובמערכת החיסונית.
משה בר חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן הסביר כי: "העלייה בשימוש בסיגריות אלקטרוניות בקרב ילדים ובני נוער היא תופעה מדאיגה. הם קוראים לזה ווייפ ובגלל המראה התמים והריח המתוק, לא מבינים שמדובר במוצר מסוכן שגורם לתלות פיזית ונפשית. לצד אלו ידועות עוד סכנות כמו אסתמה, בעיות קשב, שינויים גנטיים המזוהים עם סרטן וגם אימפוטנציה, אותה בחרנו להבליט בקמפיין".
יודגש כי לצד הקמפיין, מפעילה האגודה למלחמה בסרטן בשנים האחרונות מערך הסברה של מדריכים וסטודנטים לרפואה בבתי הספר בשיתוף משרד החינוך בנושא נזקי הסיגריות האלקטרוניות. לאחרונה תיגברה האגודה את ההרצאות ובכוונתה להמשיך ולפעול בשנים הבאות. ההדרכות מתבצעות בכל רחבי הארץ ללא תשלום, הודות לתרומות הציבור. במקביל לקמפיין, מסייעת האגודה למלחמה בסרטן למשרד הבריאות, ביחד עם ארגונים נוספים להוביל תוכנית לאומית למאבק בתופעה.
קרדיטים לקמפיין: משרד פרסום: ציבלין טווינס, בעלים: אורן ציבלין, מנכ"לית: איריס חכמון, סמנכ"ל קריאייטיב: גיא בורנשטיין, קופי: יוגב שושן, מנהלת לקוחות ופרויקטים: מיה גידניאן, פוסט וקריינות: חן קלימי, לקוח: האגודה למלחמה בסרטן, מנהלת מחלקת הסברה, מידע וקידום בריאות: דנה פרוסט, מנהלת תחום מדיה: מאיה פלדבלום, מנהל תחום דיגיטל: זיו דוכן, יחסי ציבור: נאוה עינבר.
להזמנת הדרכה ללא תשלום לבית הספר בנושא נזקי סיגריות אלקטרוניות, יש להיכנס לקישור הבא:
מצורף קישור לקמפיין. קרדיט: האגודה למלחמה בסרטן בהגשת דני בולר (אַסק דני)