הצלם המוכשר גלעד הראל בן ה-89 מראשון לציון משיק מחר יום ד’ 21.6.23 תערוכת צילומים שלא תרצו לפספס

מחר, יום רביעי 21/6 תושק תערוכת ״תנועה״ ב״אחוזת ראשונים״ של האמן גלעד הראל

גלעד הראל, 89 , צלם חובב, אשר זכה בפרסים רבים בארץ ובעולם, משיק ביום רביעי, 21.6 בשעה 17:00 תערוכת צילום בנושא “תנועה” באחוזת ראשונים, בה הוא מתגורר בשנים האחרונות.

הראל צלם עטור פרסים אשר השתתף בתערוכות קבוצתיות ברחבי הארץ והעולם. בתערוכה יוצגוו 24 עבודות המייצגות את המושג “תנועהֿ”- ריקוד, פעילות ספורטיבית, תעופה ועוד . אליו מצטרפת טלי שקרצי, מנהלת תרבות, ספורט וקהילה באחוזה, אשר עוסקת אף היא בצילום, כתחביב, לצד עבודתה. “זו זכות עבורי להציג עבודות לצד עבודותיו של גלעד”, לדבריה.

לדברי גלעד הראל: בעיניי, צילום הוא סוג של דו שיח בין הצלם לבין האובייקט המצולם. הסיפור שיש לכל אדם בא לידי ביטוי בצילום דרך בנקודת ההסתכלות הסובייקטיבית של הצלם ושל האינטראקציה ביניהם.”

גלעד הראל, בעל שני תארים בצילום מ”עמותת הצילום האמנותי בישראל״ ושני תארים נוספים בצילום מעמותת הצילום האמנותי בארה״ב. בשנים האחרונות הראל מנגן חליל ולומד לנגן גם על אקורדיון. ״השילוב של מוזיקה ואמנות הוא שילוב שתמיד מנצח, ומרפא את הלב והנפש. לפני כארבע שנים בחרתי להתחיל ולנגן חליל ואף שכנעתי את הנכדה שלי ללמוד ולהצטרף אליי, וכעת אני לומד לנגן גם על אקורדיון, כלי נגינה שהוא גם מחבר בין אנשים וגם תורם למצב רוח. אני ממליץ לכל אדם לא להפסיק ללמוד לעולם”.

הראל, קיבוצניק בעברו, בעל רקע צבאי, השתתף במבצעים צבאיים ופעולות תגמול ואף זכה באות צניחה על השתתפותו במבצע במיתלה. לימים יצא לשליחות עם בני משפחתו מטעם המדינה לאפריקה ולשליחות ביטחונית במילאנו. לפני כחמש שנים עבר עם אורה, בת זוגו, ל״אחוזת ראשונים״, “ואני יכול רק לברך על הצעד הזה”, הוא מסכם.

התערוכה תינעל ביום ראשון, 25.6.

לפרטים נוספים: 03-9531111

השארת תגובה