מורה לחיים! דורות של ילדים ובינהם הפעילה החברתית גלי ברדה דאדיסון נפרדים מהמורה האהובה שפורשת לאחר 36 שנות לימוד

צילום: בועז ענטבי.

בכל מהלך חיינו מרגע שאנו נכנסים למסגרת החינוך יש מורה שמשפיע על כולנו בדרך זו או אחרת. בשבוע שעבר התקיימה מסיבת הפרישה של המחנכת אורנה דרזנר מבית הספר תרבות בעיר. אורנה שהייתה המורה והמחנכת של דורות רבים ובינהם גם של הפעילה החברתית גלי ברדה דאדיסון

צילום: בועז ענטבי.

גלי לא ראתה את המורה שלה כמעט 30 שנים ולפני כשנה דרך המדיה החברתית נשלחה הודעה בפייסבוק על ידי בנה של אורנה דרזנר ברק וסיפר לה שעושים מסיבת פרישה לאמא שלו והוא מגייס את כל נציגי המחזורים שהיא לימדה כל ה 36 שנים . גלי הודיעה בשמחה שתגיע ותישא דברים.

צילום: בועז ענטבי.

המסיבה התקיימה בבית הספר תרבות והייתה מאוד מרגשת עד דמעות . גלי מספרת לנו בהתרגשות: “אורנה הייתה דמות מאוד פעילה בחיים של התלמידים שלה , כולם ידעו שיש להם את אמא שלהם בבית ואת אמא אורנה בבית הספר, אורנה זו מורה שידעה להכיל את הכל בה , אם זו אהבה אם זו דרך ארץ , אם זה חינוך, אם זה לימודים , אם זו נתינה אין סופית , זו אישה שעבודתה הייתה עבודת קודש מול התלמידים שלה וכל ילד היא ראתה בו עולם ומלואו”.

צילום: בועז ענטבי.

“בלב שלי יש לה מקום ענקי של אהבה והערכה ואת כל אשר לימדה והערכים שכל כך הקפידה עליהם הולכים איתי כנר לרגלי במסע של חיי” .

צילום: בועז ענטבי.

“עבודתה של מורה לא קלה כי צריך לדעת תמיד ללכת בין הטיפות , להבין , להכיל, לאהוב ולחנך ולהתמודד עם סיטואציות לא תמיד קלות ועל כך הערכתי כלפי הצוותים החינוכיים היא ענקית ולי הייתה הזכות הענקית להיות חלק ממסיבת הפרישה של מורה שאני אהבתי והערכתי”.

השארת תגובה