חבר המועצה הוותיק אפי משה הודיע כי הוא פורש מהמירוץ למועצה בבחירות הקרובות בשל מחלת הסרטן בה לקה. אנו מאחלים לו החלמה מלאה מכל הלב

מימין חבר המועצה אפי משה חותם עם ראש העיר רז קינסטליך בחודש יוני האחרון על ההסכם הקואליציוני בינהם. צילום: מעמוד הפייסבוק של אפי משה.

המשנה לראש העיר וחבר המועצה אפי משה שחתם לא מזמן עם סיעתו על הסכם קואליציוני עם ראש העיר רז קינסטליך הודיע כי הוא פורש מהתמודדות הקרובה בבחירות המוניציפליות לחברות במועצת העיר בשל מחלת הסרטן בה לקה והבטיח לחזור לאחר החלמתו.

אפי משה, המשנה לראש העיר הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר. ההחלטה התקבלה לאחר שבבדיקות שגרתיות התגלתה אצלו מחלת הסרטן הדורשת טיפול מידי ואינטנסיבי.

עוד הודיע אפי משה כי בישיבת הזדהות הסיעות הביע תמיכתו ברז קינסליך לראשות העיר וברשימתו למועצה.

אפי משה: “העברתי את המנדט שלי לרז חברי מתוך ידיעה שהדרך אותה הוא מתווה בפיתוחה של ראשון לציון ובשדרוגה בכל התחומים היא הדרך הטובה והנכונה. הודעתי לרז שכאשר אחלים בע”ה אשמח לקחת חלק פעיל במשימות החשובות הרובצות לפתחנו תוך הבנה שבהחלטות העירייה והמשך התנופה של העיר חובה לתת משקל כבד לרצון התושבים ובקשותיהם תוך עירוב התושבים בקבלת ההחלטות הנוגעות לעיר בכלל ולמקום מגוריהם בפרט. אני מבקש לאחל הצלחה רבה לרז ידידי, לכל חברי מועצת העיר ובמיוחד לכל תושבי העיר”.

אפי היקר החלמה מלאה ומהירה , מכל הלב, מנהלי האתר מיקי אלון ,אורי אלון.

השארת תגובה