הפנינג מטורף בחניכת פארק המשפחות החדש בראשון לציון

שלא תגידו לא ראינו 🙈 לא שמענו 🙉לא ידענו 🙊 בשישי הקרוב (23.2) בשעה 13:00 כווווולם חוגגים בהפנינג מטורף בחניכת שלב א’ של פארק המשפחות החדש בראשון לציון

מה מחכה לנו?
מתנפחים לילדים, משחקי ראווה במגרשי הפאדל, דוכני מזון ללא עלות ועוד הפתעות! 😮

מה יש בפארק?
97 דונם עם 4 מגרשי פאדל 🏸
מתחם פאמפטרק עם מסלולי אקסטרים לילדים ובני נוער 🚴🏾‍♀️
מתחם כושר קרבי והכנה לצה”ל ראשון מסוגו בארץ! 🏋🏾‍♀️🥇
1,100 מ’ של מגרש משחקים עם מתקנים מיוחדים, מגלשות, נדנדות ועוד. 🛝
מגרש כדורסל, גינת כלבים גדולה ומאובזרת, פינות פיקניק ומדשאות 🏀🐶

וזה כאמור רק השלב הראשון!
בשלב השני תוכלו ליהנות גם ממזרקה עם מופע תאורה מדהים, מתחם סקווש עם תאורה מתחלפת, טיילת עצומה, חוף ים עם חול, משחקי מים ועוד מלאאא דברים חדשים!

אז ברור איפה נפגשים בשישי, נכון? 🧡

עיריית ראשון לציון תחנוך את השלב הראשון של פארק המשפחות בהפנינג חגיגי שיתקיים ביום שישי, 23.2.24, בשעה 13:00, עם מתנפחים לילדים, דוכני מזון, משחקי ראווה במגרשי הפאדל ועוד הפתעות.

פארק המשפחות משתרע על פני 97 דונם ונמצא בין שכונות כרמים, נווה ים וקריית ראשון. בשלב הראשון ייפתחו 4 מגרשי פאדל, מתחם פאמפטרק עם מסלולי אקסטרים לילדים ובני נוער, מתחם כושר קרבי והכנה לצה”ל ראשון מסוגו בארץ המאפשר הכנה לצבא ואימונים, מגרש כדורסל, גינת כלבים גדולה ומאובזרת, 1,100 מ’ של מגרש משחקים עם מתקנים מיוחדים, מגלשות, נדנדות ועוד, פינות פיקניק ומדשאות.

בשלב השני, ייפתחו מזרקה הכוללת מופע תאורה עם 100 ג’טים ו-99 מנורות; מתחם סקווש חדשני הכולל מתחם T-point (מגרש סקווש מזכוכית עם תאורה מתחלפת); טיילת שמחברת בין מתחם הסקווש למסעדת גן סיפור ופודטראק; חוף ים עם חול, רשת לכדור עוף ומיטות נוח; משחקי מים וערפילי מים ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “אני שמח ומתרגש לחנוך את השלב הראשון של פארק המשפחות. בחודשים האחרונים הבנו עוד יותר עד כמה המשפחה היא הדבר הכי חשוב וקרוב שיש לנו בעולם – והפארק, שפונה לכל הגילים, נולד מתוך מחשבה על המשפחה ובעיקר על זמן האיכות המשפחתי. אני מזמין את כולם להגיע לחניכה של פארק המשפחות וליהנות אתנו בהפנינג מיוחד וחגיגי”.

חניכת שלב א’ בפארק המשפחות תתקיים ביום שישי, 23.2.24, בשעה 13:00, בשד’ חסידי אומות העולם

השארת תגובה