ראשון לציון מציעה שלל הכשרות מקצועיות לתושבות ותושבי העיר ללא כל עלות או בתשלום סמלי

צילום: עיריית ראשון לציון

מחפשים שינוי תעסוקתי או קריירה חדשה? אתם לא לבד. עיריית ראשון לציון מציעה שלל הכשרות מקצועיות לתושבות ותושבי העיר ללא כל עלות או בתשלום סמלי

מחפשים שינוי תעסוקתי או קריירה חדשה? אתם לא לבד! עיריית ראשון לציון, באמצעות מרכז הזדמנות – מרכז התעסוקה העירוני של המינהל לשילוב חברתי, ובשיתוף משרד העבודה ומשרד הרווחה, מציעה שלל הכשרות מיוחדות לתושבות ותושבי העיר – ללא כל עלות או בתשלום סמלי.

כך לדוגמה, המרכז, בשיתוף המשרד לקידום מעמד הנשים וראשון Startup, יוצאים בתוכנית מיוחדת – “מגלות עתידות” – המיועדת לנשים צעירות בגילי 27-20. במסגרת התוכנית ייחשפו המשתתפות לתפקידים טכנולוגיים, פיננסיים או כאלה הקשורים בהייטק הישראלי. המפגשים ללא כל עלות, אך מותנים ברישום מראש בקישור.

בעלי עסק עצמאי או שכירים מתחום השיווק הדיגיטלי שעדיין לא פיצחו את הקסם של הטיקטוק, יוכלו ליהנות מסדנה מיוחדת בת 3 מפגשים – ללא כל עלות – שתלמד את כל מה שצריך לדעת על האפליקציה המובילה בעולם. בין היתר, איך ליצור תוכן ויראלי, מה זה קידום אורגני ואיך להשתמש נכון בשיווק ממומן. פרטים בקישור.

צילום: עיריית ראשון לציון

בנוסף, יתקיימו וובינרים בזום עבור מי שמחפש עבודה: אחד בנושא כתיבת קורות חיים באנגלית; והשני – איך בונים פרופיל מנצח בלינקדאין. שתי ההרצאות יתקיימו ללא כל עלות, אך בהרשמה מראש בקישור

וובינר נוסף פונה למעסיקים שהיו להם עובדים במילואים, ויעסוק בטיפים איך לקלוט עובדים שחוזרים מהלחימה ובמיצוי זכויות למילואימניקים ולמעסיקים. ההרצאה ללא כל עלות, אך מותנית בהרשמה מראש בקישור.

אלה שחולמים להקים עסק עצמאי יוכלו להשתתף בקורס מיוחד של מעו”ף, משרד הכלכלה ובשיתוף מרכז הזדמנות, שייתן את כל הכלים הנכונים להקמה ולניהול עסק מצליח: החל מיצירת תוכנית שיווק, מיתוג ופרסום, טכניקות לסגירת עסקה, איך עובדים מול הבנק ועד לניהול זמן נכון ועבודה נכונה מהבית.

הקורס, בן 14 מפגשים, בעלות מסובסדת ועל בסיס מקום פנוי, בהרשמה מראש בקישור.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “גם בימים מורכבים אלה אנחנו ממשיכים לפעול בכל הכוחות כדי להמשיך ולתת לתושבות ולתושבים שלנו את המענה המיטבי באמצעות הצוות המקצועי של מרכז הזדמנות העירוני ומיטב המומחים. מימוש עצמי בעולם העבודה מסייע לבניית חוסן אישי וחברתי, ונמשיך לפעול ולהדגיש את חשיבות הנושא בכל עת”.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למרכז הזדמנות במייל: , או בוואטסאפ: 054-2434778

צילום: עיריית ראשון לציון

השארת תגובה