העתיד כבר כאן: חנות אינטרנטית ‘מסיבת הנובה ‘ ,סיפור יציאת מצרים וירטואלי תוך סיוע בבינה מלאכותית , מהחוג לאוריינות דיגיטלית במתנ”ס רמת אליהו

צילום אילנה אוריון ויוכי בן מלך.

למידה ויזמות בהשראת המלחמה- תלמידים של חוגי האוריינות הדיגיטלית במתנ”ס רמת אליהו, מבית החברה למתנ”סים, קיימו יום שיא עם תוצרים מרתקים. למשל: חנות אינטרנטית על שם מסיבת הנובה, פרויקט לתכנון טיולים, סיפור יציאת מצריים בעולם הווירטואלי תוך סיוע בבינה מלאכותית 

צילום אילנה אוריון ויוכי בן מלך.

במרכז למידה משלבים סגנון למידה יזמי שמשלב שימוש בכלים דיגיטליים. סגנון למידה זה כולל שלושה שלבים עיקריים: ניסוח מטרה ותוצר, תהליך של למידה ויצירה במשך כמה שבועות, ופרזנטציה של התוצר הסופי.

תלמידי מרכז הלמידה במתנ”ס רמת אליהו, מבית החברה למתנ”סים, קיימו לאחרונה יום שיא במסגרתו הוצגו להצגת תוצרי למידה. בין הפרויקטים שהילדים יצרו והציגו היו: חנות אינטרנטית על שם מסיבת הנובה כולל מחלקת בגדי גברים, מחלקת בגדי נשים ומחלקת מוצרים לבית שנעשו בסיוע עיצובים של בינה מלאכותית. עוד הוצגו תכנוני טיולים למקומות שונים בעולם עם טבלאות אקסל לתכנון, תקציב טיול ומפות של אטרקציות: עיצובי פנים של חדרים אישיים: וכן סרט על סיפור יציאת מצרים והפסח בעולם הוירטואלי מיינקראפט. בנוסף, הוצגו פרויקטים בבחירה אישית כמו “אומנות האיפור”, “להיות זמר” ו”פרויקט רמת אליהו נגד גזענות”. 

ממתנ”ס רמת אליהו, מבית החברה למתנ”סים, נמסר כי הילדים גילו מיומנויות של עבודת צוות, יכולות שימוש בכלים מהעולם הדיגיטלי ויכולת פרזנטציה. הנהלת המתנ”ס הודתה לשותפים בקהילת מטרווסט, למנהל החינוך ואגף פרט בעירייה, למשרד הקליטה ותוכנית שחק, למורים, לסטודנטים, למדריכים, לאילנה אוריון מנהלת מרכז הלמידה ולילדים המוכשרים.

השארת תגובה