‘מלאים בגאווה במיוחד השנה ‘העירייה פותחת את חודש הגאווה עם חברות וחברי קהילת הלהט”ב שהשתתפו במלחמת ‘חרבות ברזל ‘

קניון רוטשילד ראשון לציון

“מלאים בגאווה במיוחד השנה!”: עיריית ראשון לציון פותחת את חודש הגאווה הבינלאומי בקמפיין שילוט חוצות מיוחד עם חברות וחברי הקהילה הלהט”ב שלקחו חלק במלחמת “חרבות ברזל”

עיריית ראשון לציון תציין השנה את חודש הגאווה הבינלאומי, בקמפיין שילוט חוצות מיוחד ברחבי העיר ובפעילויות ובאירועים המותאמים לרוח התקופה.

בקמפיין, תחת הכותרת “מלאים בגאווה במיוחד השנה!”, עירנו מודה וגאה תמיד בכל בניה ובנותיה שתרמו למאמץ המלחמתי – משתתפים חברות וחברי הקהילה הלהט”ב שלקחו חלק במלחמת “חרבות ברזל”. הצבע הבולט בקמפיין הינו צהוב לאות הזדהות עם החטופות והחטופים.

להלן שמות המשתתפים בקמפיין:

*סרן (במיל’) שחר פיטרו, קצין לוגיסטיקה במילואים המשרת כקמב”ץ בחמ”ל הדלק של מרכז ההספקה המטכ”לי (מרה”ס) – תפקיד שכולל תכלול מידע בזמן אמת על אספקת שמן, סולר ודלק למטוסים של חיל האוויר.

*רס”ר (במיל’) דניאל אהרונוביץ’, מפקדת בפלוגת חילוץ והצלה במילואים, ששירתה במהלך המלחמה כמחלצת וכאשת שטח של פיקוד העורף במלונות של מפונים, וכן כלוחמת במחסומים בגוש עציון.

*רס”ר (במיל’) איתי בן צבי, מ”כ חי”ר במילואים במחלקת הצלפים בחטיבת העמקים והבקעות, ששירת 135 ימים מאז ה-7 באוקטובר ועד לאמצע חודש פברואר.

*ישראל אביב, עובד סוציאלי במרכז הרב-תחומי לנפגעי.ות טראומה מינית שבמינהל לשילוב חברתי בעיריית ראשון לציון, שבמהלך המלחמה עסק בעבודה שוטפת שכללה ביקורי בית לחיילים שנפגעו, למשפחות חיילים ונעדרים, וטיפול במצוקה הנפשית שנבעה מהמצב.

*ליטל אקדסמן, פקחית סיור בחברה לביטחון וסדר ציבורי, שבמהלך מלחמת “חרבות ברזל” הייתה אחראית על פתיחה ופינוי של מקלטים ציבוריים ופרטיים; וסריקה ברחבי העיר לזיהוי נפילות או פגיעות במבנים ציבוריים לאחר האזעקות.

הרצאות מיוחדות, הפנינג למשפחות גאות וסופ”ש גאווה ברוטשילד
חודש הגאווה בעיר ייפתח ב-13.6.24 (חמישי), בערב גאלה במוזיאון אגם עם המיצג “אהבה אחת” של האומן מיכאל ליאני והמופע “פאות קדושות”.

בנוסף, לאורך כל החודש יתקיימו אירועים ופעילויות, ביניהם: כנס גאווה לאגודות הספורט העירוניות וצוותי הרווחה שבו תרצה ספיר ברמן, שופטת הכדורגל בליגת העל, שעשתה היסטוריה כשהפכה לשופטת הטרנסג’נדרית הראשונה בישראל; הפנינג למשפחות גאות עם פעילויות המותאמות לילדים ולמבוגרים; הופעה מיוחדת לנשים של בל אגם; כנס לנוער הגאה במועדון התדר; הרצאה מרתקת בנושא דימוי גוף; סופ״ש גאווה ברוטשילד ועוד.

לפרטים נוספים ולכרטיסים בקישור:

לחצו כאן !

ראש העירייה, רז קינסטליך: “ראשון לציון היא עיר פלורליסטית ומכילה המהווה קהילה תומכת שמקבלת כל אדם ואדם, ללא קשר לנטייה המינית שלו וללא הבדלי מין, צבע, או העדפה כזו או אחרת. ולראיה, אנו ממוקמים במקומות הראשונים במדד הגאווה של הרשויות המקומיות. זאת, בעיקר בזכות יחסנו לקהילת הלהט”ב והעובדה כי אנו מקפידים לקדם את הזכויות של החברות והחברים בה.

“נמשיך לפעול למען חברה סובלנית, מכילה ומכבדת ולתת מקום וביטוי לכל האוכלוסיות בעיר”.

המשנה לראש העירייה, מחזיקת תיק להט”ב – מעין פלח שדה: “בחודש הגאווה אנו מציינים יחד עם הקהילה הלהט”בית את הזהות שלה, את הישגיה ואת זכות חבריה לחיים שוויוניים ובטוחים – הן בעיר שלנו והן במדינה. השנה, יותר מתמיד, זה הזמן להפגין אחדות, שוויון והכלה. אני מזמינה את התושבות והתושבים לאירועים שלנו ברחבי העיר שיתקיימו ברוח התקופה. נמשיך לפעול למען חברות וחברי הקהילה הגאה ולקדם את זכויותיהם בכל תחומי החיים”.

השארת תגובה