מעשה חסד: בארגון זק”א השיקו אמבולנס בסניף ראשון לציון שנתרם על ידי המשנה לראש העיר אסף דעבול (כולל וידאו)

המשנה לראש העיר אסף דעבול תרם לארגון אליו הוא מחובר שנים רבות. צילום: מיקי אלון.

שרים, חברי כנסת, אישי ציבור וראשי ארגון זק”א לקחו חלק בטקס השקת האמבולנס לסניף ראשון לציון • השר מיקי זוהר: “ארגון זק”א הוא מהארגונים החשובים במדינה” • האמבולנס נרתם לזכר מרת ז’נט דעבול ע”ה שנהרגה בתאונת דרכים

שרים, חברי כנסת ואישי ציבור השתתפו אמש (ראשון) בטקס מרגש במיוחד במסגרתו הושק אמבולנס נוסף לארגון זק”א מרחב שפלה – סניף ראשון לציון, אמבולנס אשר ישמש את מתנדבי הארגון המסורים בהמשך מלאכת הקודש הקשה.

הרבה מהנהגת העיר הגיעו לחזק . צילום: מיקי אלון.
רואים את הכאב, אסף דעבול. צילום: מיקי אלון.

האמבולנס נתרם ע”י מר אסף דעבול ובני משפחתו לזכר רעייתו מרת ז’נט ע”ה אשר נהרגה בתאונת דרכים. בטקס הוא אף נשא דברים מרגשים במיוחד ושיבח את הארגון אשר מוסר נפש למען כבוד החיים והמתים באשר הם. “מלאכת גיוס התרומות לא היה פשוט”, סיפר, “אך זה הדבר שהכי אפיין אותה. היא הייתה אשת חסד במלוא מובן המילה שתמיד דאגה ועשתה למען אחר. התרומה הזו של אמבולנס זה בדיוק מה שהייתה רוצה לעשות וזה בדיוק מה שמאפיין אותה. רק חסד וחסד. אני נרגש שאני זוכה לעמוד כאן ברגעים האלה”.

ראש העיר רז קינסטליך, הכיר היטב את ז’נט ז”ל כאישה רבת פעלים וגם כאישתו של אסף. צילום: מיקי אלון.

בטקס השתתפו שר התרבות והספורט מיקי זוהר, שר האנרגיה והתשתיות אלי כהן, חבר הכנסת גדעון סער, ראש העיר מר רז קינסטליך, אלוף במיל’ מר עוזי דיין, חבר הכנסת דוד אמסלם, חבר הכנסת חנוך מילבצקי, התורם מר אסף דעבול המשמש גם כמשנה לראש העיר ראשון לציון, מנכ”ל ארגון זק”א דובי ויסנשטרן, נשיא זק”א אייל משיח, מפקד זק”א מחוז מרכז משה גמרו, רבנים, מפקדים, ומתנדבי הארגון.

ראש העיר הביע את הערכתו לתרומת החסד של אסף דעבול. צילום: מיקי אלון.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר נשא דברים בטקס ואמר כי, “ארגון זק”א הוא מהארגונים החשובים במדינה. תמיד ידענו זאת, אך מאז השביעי באוקטובר כולם מבינים שאין מדינה ללא הארגון החשוב הזה. אתם דוגמא למסירות וגבורה ולאחדות בעם”, אמר השר.

השר מיקי זוהר. צילום: מיקי אלון.

מנכ”ל ארגון זק”א דובי ויסנשטרן אמר בנאומו כי, “בימים קשים אלה, ארגון זק”א ממשיך להיות הארגון שמאחד בין חלקי העם וגווניו. מאז השביעי באוקטובר מאות המתנדבים הוכיחו את הגבורה העילאית שלהם ואת המטרה שלשמה הוקם הארגון: לכבד את החיים ואת המתים. זהו רגע מרגש ואני תפילה שנזכה לדעת רק בשורות טובות ומשמחות”.

האמבולנס על ציודו שנתרם. צילום: מיקי אלון.

בהמשך הטקס נשאו דברים שאר המכובדים אשר הזכירו את חשיבות הארגון ואת המסירות הרבה שהוכיחו מאות המתנדבים מאז שבת שמחת תורה. “אתם משמשים כדוגמא למסירות נפש של ממש וכולנו מחזקים את ידיכם”, ציינו.

חבר הכנסת גדעון סער. צילום: מיקי אלון.

לאחר מכן הושק האמבולנס ברוב פאר והדר כאשר המשתתפים מודים בחום לתורם מר אסף דעבול ובני משפחתו על עמידתו ותמיכתו בארגון ובסיועו הרב למען המשך מלאכת הקודש הקשה.

צילום: פוטו גדי.

השארת תגובה