אלית שאול מראשון לציון ,למדה הוראה, אבל חולמת בגדול ולא מוותרת על אהבתה למוסיקה, עכשיו היא מוציאה סינגל שישי, כנסו להכיר!

קניון רוטשילד ראשון לציון
אלית החליטה מגיל צעיר שהיא תהיה זמרת. צילום: פרטי.

אלית שאול בקרוב בת 29 נולדה ומתגוררת בראשון לציון, מאז ומתמיד חלמה להיות זמרת ולעסוק במוסיקה לפרנסתה, הדרך לא קלה ופשוטה אבל אלית לא מוכנה לוותר לעצמה ונלחמת עד שתצליח ואין סיכוי לדבריה שהיא תישבר

אלית מוציאה את הסינגל השישי שלה. צילום:פרטי.

אלית מספרת: “היה לי חשוב ללמוד ויש לי תואר ראשון בהוראת אנגלית ממכללת לוינסקי ותואר שני בתקשורת שלמדתי ממכללת רייכמן, הלימודים דוחים את העיסוק במוסיקה אבל זהו חלומי ולמרות הדחיות אני משתדלת להשקיע את כל כולי במוסיקה.”

אחרי אינסוף שיחות עם יחצנים החלטתי לא לוותר וחסכתי כסף לבדי עד שאוכל לממן שירים בעצמי
(מי שמכיר את עולם המוזיקה הוא מאוד יקר), אף אחד לא מבטיח לך כלום. זה כמו לזכות בלוטו אתה מוציא שירים עד שמשהו תופס. או לא תופס! זה הימור לגמרי.”

החודש הוציאה אלית שאול את הסינגל השישי ושמו “חול לבן”. אלית גם הופיע בבימות הגדולות שהקימה עיריית ראשון לציון באמצעות החברה העירונית ביום העצמאות האחרון בראשון לציון.
אלית שיתפה פעולה והפיקה קליפ מוסיקלי עם בן אביבי – שהופיע בחתומי- חתונה ממבט ראשון האהובה.
לאחרונה הוציאה שיר לזכרה של החובשת עמית מן “זיכרון מתוק” שנרצחה באכזריות על ידי המחבלים המפלצות הנאציות בשבת השחורה 7.10.2023.

משקיעה גם ברשתות החברתיות ,אלית שאול. צילום: פרטי.

אלית ממשיכה ומספרת בלשונה: ” אני דבקה במטרתי לא הולכת לוותר לעצמי עד שלא אוכל להיכנס לקניון מבלי שצבאות ילדים יבקשו ממני סלפי ותמונה. יש לי עבודה קשה ומייגעת לצבור עוקבים ומעריצים, קהל ברשתות החברתיות. היום הכל מתחיל משם. זאת אחת הסיבות שבחרתי ללמוד תקשורת, וגם כמובן כדי להעשיר את הידע שלי בנושא.”

“אבא שלי ז”ל משה שאול נפטר לפני כ-7 שנים. הוא היה אלוף משנה בצבא , היה מהנדס בכיר ואהב מאוד את המדינה. נשארתי רק אני ,אמא שלי ועוד אח אחד אדר בן 25 שהוא ילד עם צרכים מיוחדים. אמא שלי היקרה עברה תקופה קשה עם אחי ואני מעריצה אותה על כך. הרי בסופו של דבר יש דבר יותר יקר מאמא??
ההתמודדות ללא ספק הייתה מורכבת. אך היום הוא נמצא בהוסטל בצפון וטוב לו שם.”

“תמיד הערכתי אנשים בעלי תארים אקדמאיים כי בתור ילדה היו לי קשיים לימודיים. אחת הנשים שראויות להערצה בעיניי זאת רויטל הירשפלד מנהלת מקיף ח’
אחת הנשים המוכשרות והאינטיליגנטיות שפגשתי. היא יודעת כמה היא משמעותית עבורי גם שעברו 16 שנים מאז שניהלה את החטיבה בה למדתי, היא מאוד יקרה לי.”

זו דרכי ואתמיד בה. צילום: פרטי.

אלית שאול תשמח שתצטרפו ותעקבו אחריה בעמודים שלה ברשתות החברתיות וכמובן תאזינו לשיריה, ולסינגל החדש.

השארת תגובה