היום יום חמישי, זה קורה: עיריית ראשון לציון מקיימת יריד תעסוקה הוגנת לבנות ובני נוער מהעיר, בואו !

צילום: עיריית ראשל”צ.

היום יום חמישי חמישי (6.6.24), מקיימת עיריית ראשון לציון יריד תעסוקה הוגנת לבנות ובני נוער. ביריד, בהובלת אגף נוער וצעירים בעירייה ותנועת הנוער העובד והלומד, יוצעו מעל ל-1,500 משרות בתחומים שונים, החל ממלצרות, דיילות, מזון מהיר, מפעילי תחנות, סדרנים, טלמרקטינג, מוכרנות, הדרכה, שיפוצים, פארקי שעשועים, ועוד

צילום: עיריית ראשל”צ.

היריד מיועד לבני 15 ומעלה ולהוריהם, המתגוררים בראשון לציון. בשנים הקודמות השתתפו ביריד מעל ל-1,000 בנות ובני נוער – והערכות הן כי גם השנה צפוי מספר משתתפים דומה. על פי הנתונים, כ-70% מהמשתתפים ביריד מוצאים עבודה.
 
בני הנוער ייפגשו ביריד מעסיקים של חברות גדולות במשק, ביניהן איקאה, יס פלאנט, סינמה סיטי, בורגראנץ’, סופרלנד, טלקול, בורגרלנד ועוד; לצד נציגים של אגפי העירייה השונים דוגמת הקייטנות העירוניות.
 
המעסיקים ביריד מתחייבים לתעסוקה הוגנת: כלומר, תשלום של שכר המינימום או מעליו, בנוסף להתחייבות לשמור על זכויותיהם של בני הנוער דוגמת הפסקות, החזר נסיעות, שעות עבודה מתאימות ויחס מכבד.

בנוסף, ניתן יהיה להתייעץ עם אנשי מקצוע על ניסוח נכון של קורות חיים ואיך ניגשים לראיון עבודה; והאיגוד המקצועי לנוער יספק מידע על תעסוקה הוגנת ומה חשוב לדעת כשמתחילים עבודה חדשה ועוד.
 
לאורך כל השנה ניתן ליצור קשר עם מרכז נוער ותנועה ״עבודה+״ – מרכז נוער ייעודי לבני נוער עובדים, או דרך אפליקציית “עבודה+” החינמית שמציעה לוח משרות, רישום מסודר של המשמרות, מחשבון שכר והדמיית תלוש שכר, מידע עדכני על הזכויות בעבודה ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “הקיץ והחופש הגדול בפתח, ואני שמח על ההזדמנות של בני הנוער לספוג ערכים של מוסר עבודה, עצמאות כלכלית ורווחה. לכן, כמדי שנה, גם בקיץ הזה נקיים יריד מיוחד עם מעל ל-1,500 משרות בענפים רבים ובמיטב החברות שעברו סינון והתחייבו לשמור על זכויותיהם של בני ובנות הנוער שלנו. אני קורא לכל מי שמחפש עבודה להצטרף אלינו ולהגיע ליריד”.

משנה לראש העירייה, מחזיק תיק נוער וצעירים – איתי מתתיהו: “תעסוקת נוער מהווה פתרון חברתי וכלכלי בחודשי הקיץ, ולכן הנושא נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. בנוסף ליריד יש לנו גם את מרכז הנוער ‘עבודה+’ שפועל לכל אורך השנה, ואני קורא לכל בני הנוער שמחפשים עבודה להגיע אליו. תודה לראש העירייה – רז קינסטליך, לצוות המקצועי באגף נוער וצעירים במינהל קהילה ולנוער העובד והלומד על השותפות במיזם”.
 
יריד תעסוקה הוגנת יתקיים ביום חמישי הקרוב, 6.6.24, לגילי 16-15 החל מהשעה 18:30; לגילי 17+ החל מהשעה 19:00, במרכז עבודה+, רח’ גרשון 4 (מול המשטרה).
 
להרשמה ושריון מקום ביריד יש למלא את הטופס:

https://forms.gle/VuVgsVusuFh2D1ZF6

צילום: עיריית ראשל”צ.

השארת תגובה