אעמוד לימינם של פתחון לב במה שייידרש: חבר הכנסת, משה סלומון, סייר במרכז הסיוע של ‘פתחון-לב ‘ בראשון לציון

קניון רוטשילד ראשון לציון
המנכ”ל אלי כהן וחבר הכנסת משה סולומון. צילום: יח”צ.

ארגון פתחון-לב אירח את חבר ועדת כספים, ח”כ משה סולומון באירוע חלוקת סלי מזון לכבוד חג השבועות במרכז הסיוע של ‘פתחון-לב’ בראשון לציון בו מחלקים סלי מזון למקבלי הסיוע מידי שבוע לאורך השנה.

המנכ”ל אלי כהן וחבר הכנסת משה סלומון בסיור במרכז הסיוע. צילום: יח”צ.

בימים אלו, לקראת חג השבועות המתקרב, הארגון נמצא בעיצומה של פעילות שיא, עם עשרות מתנדבים המגיעים מדי יום, אורזים ומחלקים את 15,000 סלי המזון למשפחות הזקוקות לסיוע בארוחת חג.

אלי כהן מנכ”ל הארגון הציג בפני חבר הכנסת את הפעילות הענפה של הארגון הנעה מחלוקת מזון, מוצרי חשמל, שירותי ספרות ועד לתוכניות למיצוי זכויות, תוכניות מעטפת לחילוץ מעוני ותוכניות חינוכיות לילדים ונוער ליצירת מוביליות חברתית. במהלך הביקור נידונו מספר נושאים מרכזיים עליהם חבר הכנסת והארגון יפעלו בשיתוף פעולה, ביניהם – קידום הצעת חוק פתחון לב להקמת רשות לאומית למאבק בעוני, תקציב התמיכה בארגונים המחלקים סלי מזון וכן עיסוק בתחומי המחזור והכלכלה המעגלית בענף הטקסטיל.

אנו מודים לחבר הכנסת על פועלו למען ארגוני חברה אזרחית בשגרה ובחירום ועיסוקו בנושאים החברתיים-כלכליים אדרבה בימים מורכבים אלו.
ארגון פתחון-לב הינו ארגון א-מפלגתי, ללא כוונות רווח, שנוסד ב-1998 ופועל לשבירת מעגל העוני הבין-דורי בישראל. הארגון מסייע למעל 160,000 נפשות מדי שנה ללא הבדל מין, דת, גזע, מוצא או לאום. לקראת החג הקרוב מחלק הארגון מעל ל-15,000 סלי מזון לארוחות החג.

חבר הכנסת, משה סלומון: ״שמחתי לסייר ולסקור את פעילותה של עמותת פתחון לב ולהתרשם מעבודתה המסורה והנחושה למען הנזקקים. המפגש עם הצוות והמתנדבים שחדורים בתחושת שליחות ואכפתיות, חימם את לבי והעצים את חשיבות הפעילות של העמותה. אעמוד לימינה בכל מה שיידרש, מתוך הערכה עמוקה לפועלה והבנה כי תרומתה לחברה היא הכרחית״.

מנכ”ל ארגון ‘פתחון-לב’, אלי כהן: “אין טוב ממראה עיניים, ואני מודה לחבר הכנסת, משה סלומון שהגיע לקראת חג השבועות לביקור החשוב הזה במרכז הסיוע שלנו בראשון לציון, וראה מקרוב את חלוקת סלי המזון חלק מתהליך רב-ממדי שמוביל הארגון לשבירת מעגל העוני בישראל. תמיכת חבר הכנסת בפעילות שלנו היא חשובה, אני מברך עליה, וכולי תקווה כי הביקור היום יניב המשך שיתופי פעולה פוריים למען האוכלוסיות המוחלשות בישראל והוצאתן ממעגל העוני.”

השארת תגובה