גם אתם לא הצלחתם להשיג כרטיסים?נספר לכם שללא ספק זו הייתה הרצאת השנה

קניון רוטשילד ראשון לציון
אוהד אוזן חבר מועצת העיר עם המרצה סיון רהב מאיר . צילום:פרטי.

את אולם בית הכנסת ויציע עזרת הנשים גדשו מאות מתושבי העיר ששריינו כרטיסים מראש (הכרטיסים אזלו 10 ימים לפני מועד הארוע) וחיכו בצפיה לשמוע את הרצאתה של סיוון רהב מאיר, אחת מאושיות התקשורת בישראל

צילום: פרטי.

הצפייה הייתה שווה כל רגע ! במשך כשעה ורבע רתקה סיון את הקהל בסיפורים אקטואליים מימי המלחמה ועד היום, חידושים ואנקדוטות מן המקורות וגם סיפורים אישיים מרגשים, כל אלה העלו במשתתפים רגעי נחת, צחוק ואף לעיתים דמעה.

צילום: פרטי.

אולם בית הכנסת שהיה מלא מפה לפה כבר חצי שעה לפני תחילת ההרצאה זכה לשמוע, גם את הרב אשר סבג שליט”א רב קהילת הר המוריה בדברי תורה מרתקים, את יושב ראש ההנהלה מר אשר שאג ששיבח את חבר המועצה אוזן ואת העירייה והעומד בראשה על השותפות בעשייה.

הרב אשר סבג שליט”א, רב קהילת הר המוריה. צילום: פרטי.

חבר מועצת העיר אוהד אוזן ברך את קהל המשתתפים הגדול שהגיע ואמר: ” שם המשחק החדש ואחת מהמטרות של המחלקה בראשותי הם – ארועים רב קהילתיים איכותיים ובעלי תוכן רם. המטרה שלי היא להוציא את הציבור מקבוצות הוטצאפ הקהילתיות אל מפגשים אישיים יחד בחברותא, כמו שהיה פה בראשון לציון בשנות ה 80 וה 90, קהילה דתית מסורתית משגשגת ובאופן זה נוכל להחזיר לכאן ולהוסיף אלינו משפחות צעירות דתיות שבזכות תכנים תרבותיים, חינוך דתי ברמה גבוהה וקהילות עם מסורת דתית קהילתית, ידעו ששווה לבוא לגור בראשון לציון.
תודה להנהלת בית הכנסת המארח ותודה מיוחדת לראש העיר רז קינסטליך שמאפשר לנו להביא תכנים כאלה איכותיים עבורכם.

צילום: פרטי.

לאחר ההרצאה שהסתיימה במחיאות כפיים סוערות ותגובות נלהבות, יצאו כולם אל מבואת בית הכנסת לשיח אישי פתוח עם סיוון רהב מאיר, חתמה על ספריה וחילקה חוברת במתנה ‘לרפא את הלב’ וגם שיחות אישיות בין הקהל.

צילום: פרטי.
צילום: פרטי.

לאחר ההרצאה עוד טרחה סיוון רהב מאיר וצעדה ברחוב שיבת ציון עד בוטיק החסד של משפחת הילה ספרוני שם ראתה את מפעל החסד שמצליח לשלב חסד עם קיימות למען מי שאין ידו משגת וגם כאלה שמאמינים במחזור ושמירה על הסביבה שמעה על עליית יהודי תימן לעיר ב 1909 לראשון לציון והתרשמה מאוד מכך.

צילום: פרטי.

השארת תגובה