כבוד! חדרי בריחה בתחום המדעים הוכנו על ידי תלמידי מקיף ז’ רביבים, זכו להוקרה ממשרד החינוך ועלו לשלב הארצי

קניון רוטשילד ראשון לציון

חדרי הבריחה בתחום המדעים בנושא המצאות ישראליות שהוכנו על ידי תלמידי קריית החינוך “רביבים” בראשון לציון זכו להוקרה במחוז מרכז של משרד החינוך ועלו לשלב הארצי

במחוז מרכז של משרד החינוך הוצגו עבודות חקר מדעיות-טכנולוגיות של תלמידי חטיבות ביניים ובתי ספר יסודיים במרכז הארץ. חדרי הבריחה שהוכנו על ידי תלמידי קריית חינוך “רביבים” הוצגו באתר משרד החינוך ביום העצמאות האחרון.

תלמידי חטיבת הביניים מיכה רייסר בקריית החינוך “רביבים”, הכינו שני חדרי בריחה המציגים את הפיתוחים הטכנולוגיים והגילויים המדעיים הנקראים “כחול-לבן” – לחיזוק תחושת הגאווה הישראלית- לאומית והחוסן הרגשי של התלמידים. במהלך עבודתם התלמידים השתמשו בכלים טכנולוגיים שעימם יצרו את חדרי הבריחה.

צילום: מקיף ז’, רביבים.

הגב׳ לאה מלוב, הממונה על תחום המדעים המחוזי במשרד החינוך ביקרה בבית הספר יחד עם הגב׳ ברכה צויליך, מנהלת יחידת מחוננים מצטיינים במדעים וטכנולוגיה בעיר ראשון לציון. השתיים נפגשו עם תלמידי הפרויקט והצוות החינוכי של בית הספר ובירכו את מנהלת בית הספר ד”ר בלה בסן ואת הגברת אנה פוליאק, מנהלת חטיבת הביניים על ההישג המרשים של התלמידים.

ד”ר בלה בסן, מנהלת קריית חינוך רביבים: ” אני מלאת נחת וגאווה בתלמידי ותלמידות בית הספר אשר השתתפו בפרויקט הזה, אשר בסופו של דבר אף הוצג באתר משרד החינוך. מעבר ללמידה וההתמקצעות בתחום המדעי, התלמידים קיבלו ערכים נוספים ביניהם עבודת צוות, חשיבה ברמה גבוהה ויצירתיות”.

השארת תגובה