משפיעני הרשת לרה גריננס (פיית השיניים הצהובה) ודילן דרור מופיעים בקמפיין שעלה לקראת החופש הגדול ,בו הם מעלים מודעות לנזקי העישון, כן, גם שיניים צהובות

קניון רוטשילד ראשון לציון
צילום: האגודה למלחמה בסרטן.

קמפיין חדש לבני נוער נגד כל מוצרי העישון בהשתתפות משפיעני הרשת לרה גריננס ודילן דרור עלה ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן לקראת החופש הגדול בהפקת משרד הפרסום ציבלין טווינס

צילום: האגודה למלחמה בסרטן.

האגודה למלחמה בסרטן עלתה בקמפיין חדש נגד עישון בקרב בני נוער וצעירים בהשתתפות משפיעני הרשת לרה גריננס ודילן דרור שנרתמו בהתנדבות. בקמפיין שעלה לקראת החופש הגדול, באמצעות תסריט יצירתי שהגו בהתנדבות משרד הפרסום ציבלין טווינס, ממחישה לנה גריננס בתפקיד פיית שיניים צהובה את נזקי העישון, במהלך שיחת לילה עם דילן דרור בתפקיד אורי, נער מבוהל. בסרטון רואים את אורי ישן במיטה כשלפתע פורצת מהחלון “צהובונת” פיית השיניים, הבטוחה בטעות שהוא מעשן סיגריות ומספרת לו על הנזקים הבריאותיים העתידים לבוא, שיניים צהובות, אימפוטנציה, התמכרות, נזק לריאות וסיכון לסרטן.

צילום: האגודה למלחמה בסרטן.

יודגש כי בסקר חדש שערכה לאחרונה האגודה למלחמה בסרטן, עלה כי כ – 30% מבני הנוער והצעירים בגילאי 16 עד 24 הודו שהם מעשנים מוצר עישון כלשהו. 14.3% ציינו שהם מעשנים סיגריות רגילות, 13.6% מעשנים טבק לגלגול, 9.8% מעשנים נרגילה, לא פחות מהנתון המדאיג של, 19.3%, מעשנים סיגריות אלקטרוניות וכ – 3.7% מעשנים סיגרים. הסקר בוצע באמצעות Ipsos מחקרי שוק, במדגם ארצי מייצג של האוכלוסייה בקרב 560 גברים ונשים בני 16-60. ניתן היה לסמן מספר מוצרי עישון במקביל, כאשר הממוצע בקרב בני הנוער הוא שני מוצרים במקביל. רק כ – 70% ציינו שהם אינם מעשנים כלל.

משה בר חיים, מנכ”ל האגודה למלחמה בסרטן הסביר כי: “תופעת התחלת העישון בקרב בני נוער וצעירים היא שער כניסה מדאיג לעולם של תחלואה והתמכרות. אנחנו עולים בקמפיינים אשר ממחישים את שלל הסכנות מתוך צורך ממשי להזכיר שוב ושוב לבני הנוער וגם להורים. אין רמה בטוחה של עישון, כל התנסות היא כמו אפקט כדור השלג, עדיף להימנע ולא להתחיל”.

יודגש כי לצד הקמפיינים, מפעילה האגודה למלחמה בסרטן מערך הסברה של מדריכים וסטודנטים לרפואה, בבתי הספר בשיתוף משרד החינוך בנושא נזקי העישון. ההדרכות מתבצעות בכל הארץ ללא תשלום, הודות לתרומות הציבור.

קרדיטים לקמפיין: משרד פרסום: ציבלין טווינס, בעלים: אורן ציבלין, מנכ”לית: איריס חכמון, סמנכ”ל קריאייטיב: גיא בורנשטיין, תסריט: גיא בורנשטיין, חן רוטמן, מנהלת לקוח: מיה גידניאן, פוסט:חן קלימי, עמי שרייבמן ודובב אקר, קריינות: חן קלימי הפקה: פילמה טאלנטים: ליאו ניסים & רוברטו בן שושן. לקוח: האגודה למלחמה בסרטן, מנהלת מחלקת הסברה, מידע וקידום בריאות: דנה פרוסט, מנהלת תחום מדיה: מאיה פלדבלום, מנהל תחום דיגיטל: זיו דוכן, יחסי ציבור: נאוה עינבר.

צילום: האגודה למלחמה בסרטן.

השארת תגובה