בראשל”צ דואגים להולכים על ארבע: הכירו את הווטרינרים לעתיד

קניון רוטשילד ראשון לציון
צילום: עיריית ראשל”צ.

תלמידי כיתה י’ מבית הספר מקיף ט’ בראשון לציון הלומדים במגמת ביו-Vet, הגיעו בשבוע שעבר לביקור במרפאה הווטרינרית העירונית. התלמידים, שלומדים במגמה החדשנית שאותה הגתה ד”ר אורית יצחקיאן, רופאה וטרינרית בהכשרתה ומורה במקצועה, נחשפו במהלך הביקור לעבודת הווטרינר הרשותי, הכוללת, בין היתר, שמירה על בריאות הציבור, הגנה על בעלי חיים ורווחתם, פיקוח על החזקת בעלי חיים בעיר וטיפול בבעלי חיים עזובים

צילום: עיריית ראשל”צ.

התלמידות והתלמידים נחשפו לביקורות המבוצעות בשגרה על מזון מן החי ביחד עם ד”ר דיאנה זילברמן; ולטיפולים הניתנים לבע”ח אסופיים אשר מגיעים לשירות הווטרינרי העירוני, יחד עם ד”ר רפאל וטורי.

במהלך השנה האחרונה למדו תלמידות ותלמידי המגמה את נושא הכרת עולם החי, את מהות מקצוע הווטרינר, השפעת האדם על סביבתו, אהבת בעלי החיים וחשיבות הקשר הבריא בין האדם לחיה כחלק משמירה על מאזן אקולוגי תקין ובר-קיימא.

צילום: עיריית ראשל”צ.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “לצד העשייה למען תושבות ותושבי העיר אוהבי בעלי החיים, אנו רואים חשיבות רבה במגמה שמכשירה בני נוער ומעניקה להם ידע רחב, חינוך והכשרה בתחום כבר מגיל צעיר. נמשיך לפעול למען רווחתם של החברים על ארבע”.

ד”ר יהונתן אבן-צור, מנהל השירות הווטרינרי העירוני: “השירות הווטרינרי העירוני אחראי על תחומים רבים, כאשר אחד מהם הוא דאגה לחינוך והסברה לדור העתיד. אנו מברכים על שיתופי פעולה מסוג זה”.

צילום: עיריית ראשל”צ.

תגובה אחת

  1. לימור שלום הגב

    יוזמה מבורכת, יש הרבה אוהבי חיות בעיר ויש התייחסות מכבדת של העירייה.

השארת תגובה