החברה לביטחון ראשון לציון נערכת לחופש הגדול ובעיקר לערבי, חודשי הקיץ בעיר

קניון רוטשילד ראשון לציון

דורון אוזן המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הביטחון, מציג את תוכנית ההיערכות לקיץ לציבור תושבי העיר וביחד עם ראש העיר רז קינסטליך מאחלים לכל התושבים קיץ מהנה ובטוח

דורון אוזן המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הביטחון דואג להיערכות מוגברת לחודשי הקיץ. צילום: פרטי.

ההיערכות לקראת הקיץ חוששים מלילות קיץ רועשים? בעירייה ובחברה לבטחון בשת״פ עם המשטרה נפעל
במסגרת תוכנית “לילות שקטים” יקיימו החברה לביטחון וסדר ציבורי ומשטרת ראשון לציון סיורים, תצפיות ופעילות מוגברת בגינות הציבוריות ובמוסדות ציבור.

רוצים להצטרף לסיורים?
השנה תופעל תוכנית “לילה שקט” של אגף הסיור בחברה לבטחון ויחידת השיטור העירוני של משטרת ראשון לציון שמטרתה לשמור על הביטחון והסדר הציבורי בעיר במהלך חופשת הקיץ.

התוכנית מאפשרת תגובה מהירה ויעילה בטיפול מפגעי רעש בגינות הציבוריות, אלימות והשחתה של רכוש (ונדליזם), וזאת על ידי ביצוע סיורים, תצפיות ופעילות מוגברת בימי החופש. התוכנית תחל עם יציאת התלמידים לחופשת הקיץ ב-20.6 ותסתיים עם תום החופשה ב-31.8.

אגב, יש לציין כי החברה לבטחון מגייסת לתוכנית עובדים/סטודנטים עם רכב/קטנוע צמוד לעבודה בלילה, בין השעות 22:00 ועד 03:00 לפנות בוקר.העבודה היא סיור בתא שטח שבו יש גנים ציבוריים ומוסדות חינוך וציבור.

“התוכנית תתרום רבות לשמירה על איכות חייהם של התושבים במהלך החופשות ובנוסף, תמנע גילויי אלימות רבים בקרב בני הנוער בגינות הציבוריות. מה שנותר הוא לאחל לבני הנוער חופשה נעימה ובטוחה”.
כפי שהיה בשנים קודמות, משטרת ראשון לציון תיקח חלק פעיל במניעת עבירות הפוגעות באיכות חייהם של התושבים ותהיה מעורבת יותר בקהילה. אגף סיור בחברה לביטחון ערך עבודת מטה בשיתוף נציגי שיל”ת, המוקד העירוני, ומשטרת ראשון לציון, למיפוי האתרים בעיר ה”מועדים לפורענות” על פי מאפיינים ורמת המטרד.

לאחר המיפוי, חולקה העיר לפי 30 תאי שטח נבחרים, כאשר בכל תא שטח יוצב מאבטח/ת כשהוא מצויד באפוד זוהר על מנת שיוכלו לזהותו בקלות ובמכשיר קשר. המאבטחים יסיירו בתאי השטח מדי ערב מהשעה 22:30 ועד השעה 3:00 לפנות בוקר ותפקידם להבטיח את השקט בגנים הציבוריים.

דורון אוזן המשנה לראה״ע מחזיק תיק החברה לבטחון אמר: “כמי שהחזיק בתיק הצעירים והנוער עשור שלם ומיוזמי תוכניות הקיץ הנוער על המפה ולילות אקטיביים כדי שבני הנוער יהנו מחופשת הקיץ ויחד עם זאת נייצר עבורם מגוון פעילויות רחב כדי למנוע שוטטות וונדליזם וכך נשמור על הסדר ברחבי העיר ועל מנוחת התושבים,נפעל יחד עם שאר המנהלים הרלוונטיים ובתמיכת ראה״ע.בהזדמנות זו אברך בברכת יישר כוח את פקחי החברה לבטחון והשיטור העירוני שעושים ויעשו לילות כימים כדי שהקיץ יהיה שקט ובטוח”.

“במקביל לתוכנית לילה שקט, תמשיך גם השנה היוזמה המשותפת של החברה לביטחון בשיתוף פרלמנט הנוער במסגרתה הוקצו כ-45 אתרים המרוחקים מבנייני מגורים בהם יוכלו הצעירים לשהות עד השעות המאוחרות.”

עוד מוסיף אוזן ואומר: “בשמי ובשם ראה״ע ״אנו פונים לבני הנוער ואומרים להם חשוב לנו שתהנו שימרו על עצמכם על המשפחות שלכם אנו מאמינים בכם ואל לנו לשכוח שאנו בתקופה מאתגרת מאוד וישראל במלחמה על כן אבקש להיות עירניים לכל דבר שנראה בעינכם חשוד,אנחנו כאן בשבילכם״.

עוד פרוייקט מדהים שתוכלו לראות בחודשים הקרובים , מגרשים מוארים ברחבי העיר.

השארת תגובה