הידעתם? אחד מכל שני תושבי ראשון הוא חבר במכבי המובילה בבריאות בעיר ,מרפאת מכבי בשכונת נרקיסים נפתחה

קניון רוטשילד ראשון לציון

בהצלחה! גוזרים את הסרט. צילום: מיקי אלון.
ד”ר עדי כהן מחזיק הבריאות הציבורי וחבר מועצת העיר ראשון לציון. צילום: מיקי אלון.

מכבי שירותי בריאות קיימה בשבוע שעבר את הפתיחה הרשמית למרכז הרפואי החדש בשכונת נרקיסים ונוריות בראשון לציון, בנוכחות ד”ר עדי כהן, מחזיק תיק הבריאות בעיריית ראשון לציון וחבר מועצת העיר, הנהלת מחוז ירושלים והשפלה של מכבי, בראשות ד”ר רחלי מיזן והרב מרדכי אנגלמן- רב מערב ראשון לציון אשר קבע את המזוזה במקום.

משמאל מיכל זילברברג מנהלת הבריאות עיריית ראשון לציון, מיקי אלון פעיל חברתי איש ציבור ויו”ר האגודה למען החייל ראשון לציון עם בכירי הנהלת מכבי בראשון לציון. צילום: פרטי.

המרכז החדש נועד לשרת את התושבים החדשים והקהילה המתהווה בשכונות אלו ומציע מגוון רחב של שירותים רפואיים לתושבי השכונה, כולל רפואת משפחה, רפואת ילדים, נשים, אורתופדיה ועיניים, וכן שירותי אחיות ומעבדה ומתכננת להרחיב את היצע השירותים הרפואיים בה בקרוב.

דאג לפתיחה מוצלחת. ד”ר ולאד סבטליצקי מנהל מרחב ראשון לציון. צילום: מיקי אלון.

המרכז הרפואי בנרקיסים, שכבר פועל מספר שבועות, הוא הראשון שנפתח בשכונה החדשה מבין כל קופות החולים, ובכך ממשיכה מכבי להוביל בתחום הבריאות בישראל, תוך מתן שירותי רפואה מקצועיים ומתקדמים ממש ליד הבית.

ד”ר ולאד סבטליצקי מנהל מזרח ראשון לציון. צילום: מיקי אלון.

ד”ר ולאד סבטליצקי מנהל מזרח ראשל”צ מכבי שירותי בריאות:” אני גאה שגם הפעם המרחב שלנו במכבי הוא הראשון שמאפשר לתושבי השכונה החדשה שירותים רפואיים מקיפים ואיכותיים. הקמת המרפאה החדשה בשכונת נרקיסים מדגישה את המחויבות שלנו לקידום בריאות ואיכות חיים של חברינו, תוך מתן שירותי בריאות מצוינים ונגישים. אנו מברכים את חברינו החדשים ומזמינים את שאר תושבי השכונות להצטרף אלינו ולקבל שירותי בריאות מצוינים.”

המרפאה בנרקיסים כבר מקבלת מטופלים. צילום: מיקי אלון.

ד”ר רחלי מיזן, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות, ציינה: “ראשון לציון הינה עיר בצמיחה, ומכבי מתפתחת וגדלה יחד איתה, במטרה להמשיך להעניק את שירותי הרפואה המצוינים שלנו לכל תושב, בכל שכונה ברחבי העיר. אנו מאמינים שבריאות טובה היא המפתח לאיכות חיים טובה, ולכן נמשיך להשקיע ולהתפתח יחד עם העיר ולהמשיך להיות ראויים לאמונם של תושבי העיר בנו, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים שמאפיינים אותנו.”

מכבי מעניקה שירוצי בריאות ברמה הכי גבוהה שיש. ד”ר רחלי מיזן, ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי שירותי בריאות. צילום: מיקי אלון.

“אנו גאים להמשיך להיות הקופה המובילה בעיר ולהיות הראשונים לפתוח מרפאה באזור כה חשוב זה ומזמינים את כל תושבי השכונות החדשות להצטרף אלינו ולקבל שירותי בריאות ברמה הגבוהה ביותר.”

צילום: פרטי.

בשבוע שעבר ביקרה מנכ״לית מכבי סיגל דדון-לוי במרפאה החדשה וציינה במהלך סיורה במקום: “ראשון לציון היא עיר שמצויה בצמיחה אדירה ומכבי מתפתחת וגדלה יחד עם העיר. בשנתיים החולפות קבוצת מכבי השקיעה באופן חסר תקדים בעיר החל בהקמת בית החולים השיקומי גריאטרי של בית בלב, הקמת מרכז המכונים במערב העיר, פתיחת מכון MRI ובניה של בית החולים החדש אסותא. מכבי פועלת להעניק את שירותי הרפואה ברמה הגבוהה ביותר לכל תושב, בכל שכונה ברחבי העיר, ולפיכך מכבי היא הקופה הגדולה ביותר בראשון לציון עם נתח שוק של 46%. אנחנו לא רק מקימים מרפאות חדשות, אלא גם משדרגים את הקיימות ומעשירים את השירותים בהן. אנו מאמינים שבריאות טובה היא המפתח לאיכות חיים גבוהה, לכן, נמשיך להשקיע ולהתפתח יחד עם העיר ותושביה, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים שמאפיינים אותנו״.

הרב אנגלמן קבע את המזוזה במרפאת מכבי נרקיסים החדשה. צילום: מיקי אלון.
הצוות המוכשר של המרפאה יקבל את פניכם בחיוך. צילום: מיקי אלון.
מיכל זילברברג מנהלת הבריאות העירונית עיריית ראשון לציון עם רחלי מיזן מנהלת מחוז ירושלים והשפלה במכבי. צילום: מיקי אלון.

השארת תגובה