הרצון לשמר את התואר סטארטאפניישן, היזם עמירם שחר והחברה Upwind אותה הוא מנהל השקיעו סכום גדול מאוד במכללה למנהל ראשון לציון,כבוד!

קניון רוטשילד ראשון לציון

עמירם שחר. באדיבות: https://Faith.maui.photo.

שנת הלימודים נפתחת בקרוב: עמירם שחר תרם 100 אלף דולר למכללה שהולידה את האקזיט הראשון שלו

עמירם שחר, היזם הסדרתי שמכהן כיום כמנכ”ל חברת אבטחת הענן הישראלית Upwind, תרם בשיתוף החברה 100 אלף דולר למכללה למנהל, לשם המשך פיתוח הדור הבא של מנהיגים ומומחי סייבר בישראל. מדובר בסגירת מעגל מרגשת – עמירם למד בצעירותו במכללה ופרויקט הגמר שערך במסגרת התואר הוליד את האקזיט שלו, ספוט, שנמכרה ל-NetApp ב-450 מיליון דולר. במסגרת התרומה, Upwind תשתף פעולה עם המכללה על מנת להעשיר את תחומי המחקר ולהרחיב את ההיכרות עם התעשייה. Upwind קמה ב-2022 וגייסה כ-80 מיליון דולר ממשקיעים מובילים, ביניהם; שחקני ה-NBA סטף קרי ועמרי כספי, סייברטארטס וגריילוק.

עמירם מוסיף: “זו זכות להעניק בחזרה למקום שנתן לך כל כך הרבה. במשך השנים וגם כיום ב-Upwind המשכתי להעסיק עשרות סטודנטים שלומדים במכללה למנהל, ואני שמח לקחת חלק בטיפוח הכישרונות הצעירים ולהעניק לאחרים את אותה ההזדמנות שאני קיבלתי. במהלך עבודת הגמר שלי פיתחתי פרויקט של חיסכון בענן, ודיקאן המכללה החליט להיות המנטור שלו. בהמשך זכינו בתחרות הפרויקטים, ומשקיעים שהגיעו לאירוע לראות את התחרות החליטו להשקיע בפרויקט – שם נולד הסטארטאפ ספוט, שהפך לאקזיט של מאות מיליוני דולרים”.

עמיר שחר. באדיבות: https://Faith.maui.photo.

השארת תגובה