מניב ראשון, חברת המים של ראשון לציון גאה להציג: ירידה בכמות הפניות, עלייה באיכות השירות לתושבים

קניון רוטשילד ראשון לציון
צילום: מניב ראשון.

מניב ראשון: ירידה בכמות הפניות, עלייה באיכות השירות ,דוח חצי שנתי של חברת המים העירונית “מניב” מציג ירידה מרשימה בכמות פניות התושבים ומספק הצצה לפעילות העניפה שלה במגוון תחומים. וגם: “שירות מכל הלב” במסגרתו חטיבת התפעול מסייעת לתושבי העיר ברגעים מלחיצים במיוחד

צילום: מניב ראשון.

“מניב” היא לא רק מים: דוח חצי שנתי של חברת המים של ראשון לציון “מניב”. מספק הצצה לפעילות העניפה שלה למען תושבי העיר במגוון תחומים. מהדוח עולה כי בין החודשים ינואר עד יוני 2024 חלה ירידה של 11 אחוז בסך הפניות הכולל של תושבי העיר – 4,723 בחציון הראשון של שנת 2024 לעומת 5,328 פניות בחודשים ינואר עד יוני 2023. הפניות שהגיעו למניב עסקו במגוון נושאים וזכו למענה מקצועי ומהיר מצד עובדות ועובדי החברה.

צילום: מניב ראשון.

מהנתונים מצטיירת ירידה משמעותית של 21 אחוזים בפניות הנוגעות לנושאי ביוב – בחודשים ינואר עד יוני 2024 התקבלו במניב 1,154 פניות כאלו לעומת 1,454 פניות בתקופה המקבילה אשתקד.

גם בפניות הנוגעות לסתימות ולהצפות ביוב עירוניות חלה ירידה מרשימה של 22 אחוזים – 651 לעומת 836 – ירידה של 22 אחוזים לעומת החציון המקביל אשתקד. יצוין כי הנתונים אינם כוללים פניות הנוגעות לביוב פרטי שאינו באחריות מניב.

ירידה משמעותית נרשמה גם בכמות הפניות הנוגעות לסתימות קולטנים – 76 פניות בלבד התקבלו בנושא זה לעומת 100 פניות בחציון הראשון של שנת 2023.
נתון מרשים נוסף העולה מהדוח מתייחס להפסקות המים בעיר – מניב ראשון ממשיכה להוביל את מדיניות רשות המים בהצטיינות ולצמצם את הפסקות המים העירוניות (הפסקות יזומות המתבצעות לצורך עבודות תשתית חיוניות). בנושא זה הגיעו 439 פניות בחציון הראשון של שנת 2024 לעומת 464 פניות בתקופה המקבילה בשנת 2023 – ירידה של 5.5 אחוז שמהווה חותמת לשיפור המתמיד בחטיבת התפעול של החברה.

ומה בנוגע לעבודות תשתית המבוצעות על ידי מניב ברחבי העיר? בדוח מופיעות 218 פניות בלבד שהתקבלו בנושאים אלו, לעומת 315 פניות בחציון הראשון של שנת 2023 – ירידה של 31 אחוזים!

ואם חשבתם שהפעילות של מניב מסתכמת באספקת מים איכותיים, כנראה שלא שמעתם על “שירות מכל הלב” במסגרתו עובדי החברה מסייעים לכם גם ברגעים פחות שגרתיים ודי מלחיצים. עובדי חטיבת התפעול טיפלו בחציון הראשון של שנת 2024 ב -45 פניות של תושבות ותושבים שהפילו חפצים לקולטני הניקוז הפזורים ברחבי העיר. מרבית הפניות עסקו בנפילת מפתחות רכב לתוך הקולטנים אולם היו גם פניות שנגעו למכשירי טלפון ניידים שנפלו לקולטנים, אוזניות, דיסק און קי, אייפד ואפילו כדור. העובדים הגיעו למקום במהירות, פתחו את מכסי הקולטנים נכנסו לתוכם והשיבו את האבידה לתושבים המודאגים שהודו להם בחום.

בין שלל הפניות המגיעות למניב התקבלו גם מספר פניות אודות גורי חתולים הלכודים במערכת הניקוז בעקבות יללות ששמעו תושבים. במקרים אלו עובדי החברה הגיעו למקום, פתחו את הקולטנים וחילצו את הגורים המבוהלים בשלום.

מנכ”לית מניב סאלי לוי. צילום: עידן גרוס.

מנכל”ית החברה, סאלי לוי, התייחסה לנתונים ואמרה: “אני גאה בעובדות ובעובדי החברה על שירות איכותי ומהיר בטיפול בפניות המגיעות למניב. הירידה בכמות הפניות של התושבים היא עוד הוכחה לאיכות השירות הגבוהה שאנו מעניקים להם הן באופן יזום והן כמענה למפגעים ולמטרדים”.

השארת תגובה