התחלה בכייף! עיריית ראשון לציון מפנקת את ההורים שילדיהם בימי הסתגלות בגן במגוון הטבות בבתי קפה ומסעדות ברחבי העיר

קניון רוטשילד ראשון לציון

צילום: עיריית ראשל”צ.

ימי ההסתגלות בגן יכולים להיות מאתגרים עבור ההורים, במיוחד אחרי חופשת הקיץ הארוכה ובטח השנה בימים המורכבים ממילא בצל מלחמת ״חרבות ברזל״. לכן, גם השנה – זו השנה השלישית – דואגת עיריית ראשון לציון להורים, תושבות ותושבי העיר, שילדיהם נדרשים לימי הסתגלות בגן הפרטי או העירוני

במסגרת המיזם, המתקיים השנה בהובלת מכללת הורים במינהל קהילה והמרכז העירוני לגיל הרך – ״ילדות ראשונית״, יוכלו ההורים ליהנות בימי ההסתגלות בגן (ימי ראשון ושני (1-2.9.24), בין השעות 9:00 עד 11:00, ממגוון הטבות על מבחר מנות נבחרות וארוחות בוקר במבחר בתי קפה ומסעדות בעיר.

בחלק מבתי הקפה והמסעדות יוכלו ההורים לקחת חלק בשיח פתוח עם מנחות מכללת הורים, לשאול שאלות ולקבל ייעוץ בתחום ההורות והמעבר לשנה החדשה.

כדי ליהנות מההטבה יש להירשם מראש בלינק:

לחצו כאן !

ראש העירייה, רז קינסטליך: ״כאב לשלושה ילדים קטנים, אני מודע לכך שימי ההסתגלות בגן יכולים להיות מאתגרים, בטח בזמן מלחמה ואחרי חופשת הקיץ הארוכה. לכן, גם השנה, זו השנה השלישית, דאגנו להורים להנחות במבחר בתי קפה ומסעדות ברחבי העיר כדי שיוכלו ליהנות, להתייעץ עם יועצות מכללת הורים שלנו ולהעביר את זמן ההמתנה בכיף. אני מאחל להורים ולכל הילדות והילדים המתוקים שנה בטוחה ומוצלחת”.

מחזיקת תיק מכללת הורים, הבטם מקונן: “כולנו מכירים את ימי ההסתגלות בגן שצריך לאסוף את הילדים תוך זמן קצר. לכן, דאגנו במיוחד להורים לזמן איכות שבו הם יכולים גם להיעזר במנחות המקצועיות שלנו של מכללת הורים בכל השאלות הבוערות על חינוך ועל המעבר לגן”.

צילום: עיריית ראשון לציון.

השארת תגובה