אחרי שנוגנו ביותר מ-39 מדינות ו-4 יבשות, פסוקי התורה חוזרים לארץ ישראל, לערב מיוחד משולב בוידאו ארט ועוד, בהיכל התרבות ראשון לציון

קניון רוטשילד ראשון לציון

ברוך ברלינר.

יצירותיו של המלחין הישראלי, ברוך ברלינר, נוגנו עד היום ב-4 יבשות וגם ב-3 מדינות מוסלמיות וגם בקרנגי הול אשר בניו-יורק. ועכשיו – לאחר בקשות מקהל חובבי המוזיקה בארץ, הפואמה הסימפונית לקריין ותזמורת, Genesis (בריאת העולם) תנוגן על-ידי התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון-לציון בניצוחו של המאסטרו, רותם ניר. את הטקסט יקריא השחקן, רודיה קוזלובסקי. ההופעה תלווה באפקטים אלקטרוניים מיוחדים ובווידאו ארט מרהיב, פרי עבודתו של ירון שין המכונה JEWBOY.

יום ג’, ה-24 בספטמבר, היכל התרבות ע”ש מאיר ניצן, ראשון-לציון, בשעה: 20:00

הקונצרט האחרון בישראל מיצירותיו של ברלינר התקיים בירושלים ב-2016, ועתה אחרי הצלחה גדולה על במות העולם ולקראת ראש השנה והתחלתו של ספר בראשית, חוזרת היצירה “Genesis” לישראל בהפקתו של נחום סלוצקר.  

הקונצרט בישראל יתרחש לאחר הופעות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, פורטוגל, איטליה, אוסטריה, פולין, דרום-קוריאה, ברזיל, אוקראינה, קולומביה, צרפת, בולגריה, פרו, סרביה, אקוודור ועוד…

הפואמה הסימפונית לקריין ותזמורת – “Genesis” היא מסע מופלא מבריאת העולם, אדם וחווה, הגירוש מגן עדן, קין והבל, תיבת נח והמבול ועד ברית הקשת בענן.

יצירותיו של ברלינר עוסקות בנושאים מקראיים, עם הקשר אקטואלי ואוניברסלי. הנושא המרכזי הוא זכות הבחירה בין טוב לרע. היצירות משלבות בתוכן קטעי קריינות, כאשר בכל ארץ מקריא הקריין בשפה המקומית. בערוץ היוטיוב Baruch Berliner נרשמו מעל ל-5 מיליון צפיות.    

על פי דברי המנצח הבינלאומי מיכאיל קירכהוף:” המוזיקה של ברלינר, מחזירה את קהל המאזינים לאולמות הקונצרטים של מוזיקה קלאסית בת זמננו.”

בריאת העולם.  מאת ברוך ברלינרוידאו ארט – ירון שיין (Jewboy)מנצח: רתם ניר.

קריין: רודיה קוזלובסקי. הפקה: נחום סלוצקר. מחיר כרטיס: 135-215 ₪.

להזמנות:

לחצו כאן !

או בטלפון: 03-9484840

השארת תגובה