בשורה למטופלים ,ניתוח חדשני ועתידני! הניתוח החדש בוצע באסותא ראשון לציון והוא כולל החלפת קרסול במשתל מותאם אישית

קניון רוטשילד ראשון לציון

ניתוח חדשני ואפילו עתידני.

ניתוח חדשני באסותא: מפרק מותאם אישי- הניתוח החדש בוצע באסותא ראשון לציון, והוא כולל החלפת קרסול במשתל מותאם אישית. מדובר בבשורה למטופלים שנמנעת מהם האפשרות להתנהל כרגיל ביום יום, בשל מוגבלות תנועתית של הרגל

בשורה אמיתית למטופלים הסובלים.

שחיקה של הסחוס שבמפרק הקרסול עלולה לגרום לכאב או הגבלה בתפקוד, קושי בביצוע פעולות יומיות כגון הליכה או עלייה במדרגות, מה שיוביל לפגיעה באיכות החיים. כדי לתת מענה לבעיה זו, באסותא בוצע ניתוח חדשני שכולל את החלפת המפרק של הקרסול. ראשית, הצוות הרפואי מבצע צילום CT שנשלח למעבדה בארצות הברית, שם המהנדסים בונים ומדפיסים באמצעות מדפסת תלת מימד – מפרק מותאם אישי למטופל. המפרק הזה נשלח ארצה, וומושתל בניתוח. מדובר במפרק מותאם אישית וספציפי לכל מטופל ומטופלת.

הקדמה כבר כאן, באסותא!

באסותא בוצע לאחרונה ניתוח כזה, למטופלת בתחילת שנות השישים לחייה. היא עברה מספר ניתוחים בעבר שלא הועילו לה, וכתוצאה מכך שגרת יומה נפגעה. כעת לאחר הניתוח, היא תוכל לחזור ללכת בלי לסבול.

ד”ר גילי גנוט, מומחה לניתוחי כף רגל וקרסול, באסותא שביצע את הניתוח: “הקדמה נמצאת כבר כאן. יש לנו דרכים מאוד מתקדמות וטובות לשפר את איכות החיים של המטופלים, בדרכים שכמעט דמיוני היה לחשוב עליהן. הניתוח, שכולל שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, מותאם באופן אישי למטופל”

מומלץ לצפות בסרטון ההסבר על התהליך החדשני.

ד”ר אנג’לה עירוני, מנהלת בית החולים: “אנחנו מאמינים שהכנסת טכנולוגיות מתקדמות בעלות ערך רפואי, יסייעו ביכולת שלנו לסייע בשיפור החיים של המטופלים והמטופלות שלנו, וזה ערך משמעותי לרשת ולבית החולים אסותא בראשון לציון”.

השארת תגובה