אירוע הוקרה לאברכי הכוללים בראשון לציון

קניון רוטשילד ראשון לציון

“והגית בו יומם ולילה” – פסוק זה מייצג את החשיבות הרבה של הלימוד המתמשך והמחויבות לתורה, ערכים אשר עמדו במרכז אירוע ההוקרה לאברכי הכוללים בעיר ראשון לציון.

ביום ראשון בערב התקיים אירוע מרגש בעיר ראשון לציון, שבו נערך הוקרה לפעילות האברכים מהכוללים בעיר. האירוע, שהתקיים באווירה מיוחדת, משקף את ההערכה הרבה שיש לקהילה כלפי האברכים המקדישים את זמנם ללימוד תורה ולשירות הקהילה.

הערב נפתח בדברים מפי הרב הגאון משה נחשוני, רב הקהילה החרדית בעיר, אשר שיבח את פעילות חברי המועצה שמואל ג׳מיל ונועם חדד והתרומה הרבה שהם מעניקים לעיר. הרב נחשוני הדגיש את תרומתם החשובה של האברכים לקהילה והפנה את תשומת הלב להשפעה החיובית של הלימוד והעיסוק בתורה על החברה כולה.

לאחר מכן, נכח הרב הגאון שלמה לוי, ראש ישיבת ההסדר בעיר, אשר דיבר על ערך לימוד תורה לשמה ועל מעלת הלימוד הרצוף והקביעות. הרב לוי ציין כי הלימוד הוא הבסיס להצלחה רוחנית ולצמיחה אישית, והדגיש את החשיבות של התמדה וסבלנות בלימוד התורה.

גם הרב הגאון מצליח מזוז לקח חלק באירוע ודיבר על כבוד תלמידי חכמים. הרב מזוז סקר את תרומתם של רבני העיר ואת החשיבות הרבה שיש להם בחינוך ובהכוונה של הדור הצעיר. הדברים שלו חיזקו את הערכת הקהל כלפי הדמויות הרוחניות בעיר.

את הערב הנחה מזכ״ל המועצה הדתית דוד גבאי, אשר הוסיף נופך מקצועי ונעים לאירוע. הכנס זכה לנוכחות מכובדת, שכללה את סגן ראש העירייה, שמואל ג׳מיל, וחבר מועצת העיר, נועם חדד. במהלך דבריהם, הודו השניים לניסים אלקסלסי על תרומתו הרבה, והדגישו את השפעתו החיובית על הקהילה ועל האברכים, אשר מקבלים ממלגותיו את התמיכה הנדרשת להמשך לימודיהם.

כי מציון תצא תורה ודבר ה’ מירושלים” – אירוע זה הוא עדות ברורה לערך של הלימוד והעיסוק בתורה, ולכבוד הרבנים והאברכים בעיר ראשון לציון.

השארת תגובה