ManpowerGroup ישראל השיקה בלאגו ראשון לציון אסטרטגיה עסקית חדשה באירוע ענק לעובדים בו גורי אלפי הנחה טוק שואו עם בכירי החברה ועם הוקרת תודה למשרתי המילואים

קניון רוטשילד ראשון לציון

ManpowerGroup ישראל, קבוצת משאבי האנוש ופתרונות התעסוקה המובילה והגלובלית היחידה הפועלת בישראל, השיקה השבוע במתחם לאגו ראשל"צ את האסטרטגיה העסקית החדשה שלה לשנת 2025

האירוע, שהופק בפורמט ייחודי של תכנית טוק שואו עם גורי אלפי כמנחה ולהקה חיה על הבמה הפך למפגן עוצמה ושותפות ואיחד את 600 עובדי הקבוצה מצפון ועד דרום.

במהלך היום הציג מנכ"ל הקבוצה, דרור ליטבק,  את תוכניות הקבוצה לעתיד והציב יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, כולל הגדלת נתח השוק בכל תחומי הפעילות שלה וחיזוק מעמדה כמובילה בשוק העבודה בישראל.  2025" היא השנה שבה נהפוך כל אתגר להזדמנות," אמר ליטבק בנאום מרגש, "עם מותגים מובילים,

צוות מחויב ואסטרטגיה ברורה, אנחנו מוכנים לנצח בשוק וליצור יחד הצלחות חדשות." האירוע כלל גם פאנל מרתק בהשתתפות מנכ"ליות חברות הבנות בקבוצה  שדנו בדרכים להוביל את הארגון קדימה ולהשיג את היעדים השאפתניים. 

הרצאה מעוררת השראה מפי האלוף האולימפי והטייס לשעבר נועם גרשוני, טקס חגיגי להוקרת מצטייני שנת 2024 הוסיפו נדבך נוסף לאירוע בלתי נשכח.

במהלך האירוע הובעה גם הוקרת תודה מיוחדת לאנשי המילואים ולנשותיהם עובדי הקבוצה, על התרומה והמחויבות הכפולה שלהם – למדינה ולקבוצה.  מחווה זו הוכיחה שוב את הערכים האנושיים והמחויבות העמוקה של ManpowerGroup ישראל לעובדי הקבוצה לקהילה ולחברה הישראלית כולה.

השארת תגובה