
הערב (ראשון), הואר בניין העירייה בדגל הממלכה המאוחדת, כחלק מהזדהות וימי האבל של האומה הבריטית, בעקבות מותה של המלכה אליזבת׳ השנייה ולרגל הלוויתה שתתקיים מחר, יום שני (בשעה 11:00 שעון בריטניה, ו-13:00 בשעון ישראל).

פרסמו חינם בלוח המודעות של ראשון לציון לפרסום מודעה ‹

