חדש באסותא: סוף לסחבת של המטופלים וזירוז ההליך לפיענוח בדיקות, ד”ר אנג’לה עירוני, מנהלת אסותא ראשון לציון מסבירה

קניון רוטשילד ראשון לציון

צילום: אסותא.

באסותא נכנס לשימוש מכשיר טכנולוגי חדש, שיאפשר למטופל, באופן עצמאי, להעלות לתוך המכשיר את בדיקות הדימות שביצע – ובכך לחסוך את ההמתנה לפיענוחן, שלקח לעיתים שבועות

עד היום, מטופלים ומטופלות אשר היו מבצעים בדיקות דימות מחוץ לאסותא, היו נאלצים לשלוח את הדיסק(עליו הוטמעו התוצאות של הבדיקות), לפיענוח שלקח זמן רב. כעת, המכשיר החדש שנכנס לשימוש באסותא ראשון לציון, יאפשר למטופל להכניס את הדיסק ישירות אליו, ובאמצעותו לשלוח אותן לפיענוח. כמו כן במידה ומטופל מקבל את ההדמיות באופן דיגיטלי הוא יוכל לעלותם בקלות למערכות אסותא ולאפשר פיענוח מלא המתבסס על היסטוריה רפואית של המטופל. המכשיר פותח על ידי חברה ישראלית – SASA SOFTWARE.

ד”ר אנג’לה עירוני, מנהלת אסותא ראשון לציון: “הטכנולוגיה מקלה בצורה משמעותית על המטופל ומנגישה לו תהליך פשוט לקבל את המידע. זהו אחד מהמהלכים שאסותא מקדמת: הטרנספורמציה הדיגיטלית שתשפר את השירות לכלל המטופלים שלנו”

מיאל דבוש, מנהלת דימות באגף מערכות מידע של אסותא מרכזים רפואיים: “מדובר בהתקדמות טכנולוגיות שתקל על המטופלים והמטופלות והנגישות שלהם לטיפולים רפואיים, קבלת מידע, שיתוף וניוד המידע”

השארת תגובה