ערב השביעי באוקטובר, השבת השחורה, התקיים ערב זיכרון עצוב ומרגש לטבח הנורא בו נרצחו יותר מ-1200 ישראלים מתוכם גם 3 בוגרות בית הספר מקיף ח’ ראשון לציון

קניון רוטשילד ראשון לציון
צילום: מקיף ח’

מנהלת בית הספר מקיף ח’ במערב ראשון לציון רויטל הירשפלד ערכה ערב זיכרון לטבח הנורא של השביעי באוקטובר , ערב עצוב, מצמרר ומרגש בו היא חיבקה את משפחות אלקיים וגורג’י וציינה את 3 הבוגרות שנרצחו באותו יום ארור

צילום: מקיף ח’

דבריה של רויטל: “בעוד כמה שעות נציין שנה לטבח הנורא בתולדות מדינת ישראל 7 באוקטובר תאריך שיזכר לדראון עולם בהיסטוריה של העם היהודי.”

צילום: מקיף ח’

“יום שבו נרצחו באכזריות 1200 אנשים משפחות בהם ילדים, עוללים, נערים ונערות, נשים,גברים,קשישים, חיליים וחיילות, בשר מבשרנו. בניהם שלוש בוגרות בית הספר שרונה שמוניס הראל , עינב אלקיים לוי, שיר חנה גורגי השם יקום דמן. שנה קשה של מלחמה, אומדן, אבל, כאב והרבה עצב של החיים שנגדעו בטרם עת באלימות קשה.”

צילום: מקיף ח’

“לצד זה אין ספור סיפורי גבורה על אנשים שיצאו להציל אנשים שכלל לא הכירו אין משפחה במדינת ישראל שהשכול זר לה כולם מכירים מישהו או מישהי שנרצחו או שנפלו בקרבות או נחטפו לעזה. 101 חטופים נשים, גברים ילדים ותינוק עדין במנהרות הארורות בעזה והלב מתפוצץ בכל יום לשמוע את המשפחות שחרדות לגורלם מתחננות שיחזרו אותם הביתה.”

צילום: מקיף ח’

“אור לוי בעלה של עינב עדיין חטוף בעזה נייחל לשובו במהרה. ישנם פצועים רבים מאושפזים בבתי החולים מכאן אני מבקשת לאחל להם החלמה מהירה.
תקופה קשה עוברת על כולנו העורף והחזית.”

צילום: מקיף ח’

“אני מקווה שהשנה החדשה תביא עימה מזור ללב ולנפש בעיקר לכן משפחות שכולות יקרות, שחטופינו יחזרו לשלום ונדע ימים טובים יותר. הערב משפחות יקרות אתם לא לבד אנחנו נושאים עמכם את מסע השכול והזיכרון אנו מקיימים מפגש שכולות מוקדש לשלוש בוגרות בית הספר שנרצחו ב 7 באוקטובר במסיבת הנובה ברעים.שרונה עינב ושירות רק רצו לרקוד ולשיר”

צילום: מקיף ח’

“לחגוג את החיים ובני העוולה גדעון את חייהן כל אחת עולם ומלואו. הערב המשפחות והחברים המורים שלמדו תבנות ישתפו את כולנו בסיפורן כך ששלושתכן תהיינה איתנו לעד במחשבות ובזיכרונות. הן אולי לא כאן בגופן אבל הן תהיינה בלבבכם לעד.”

צילום: מקיף ח’

“אני מבקשת להודות למשפחות שהסכימו להגיע היום ביום קשה זה ולשתף אין לי ספק שהמעמד הזה קשה וכואב.תודה למירב גינת יהודית אליהו על הרעיון לגולן יחזקאל תמי כהן ליעדי יחיאל טל בן נון מירי חדוות ואורלי אלפסי על העזרה בארגון הערב”.

צילום: מקיף ח’

השארת תגובה