מחר זה קורה:הספריות נפתחות

מאת:מיקי אלון. חוזרים לפעילות בספריות * הכניסה לספריות לפי כללי התו הסגול * ברשת כותר ראשון ממליצים להזמין ספרים מהבית ורק להגיע לאיסוף * וגם: מיזם “ספרייה עד הבית” לבני הגיל השלישי ממשיך * יותר מ-5700 ספרים הושאלו והגיעו לפתח בית הרשומים בארבעה חודשים בלבד. רשת כותר ראשון של החברה העירונית חוזרת מחר (9.2) לפעילות אחרי הסגר. הכניסה לספריות תעשה בהתאם להנחיות משרד הבריאות ולפי לכללי התו הסגול, כלומר עטיית מסיכה, מילוי הצהרת בריאות, שמירה על ריחוק וכן הגבלת מספר הנכנסים בו זמנית. נדגיש כי לאור המגבלות, לא תתאפשר ישיבה לצרכי לימוד וקריאה. כל הספריות יפתחו למעט ספריית מעגלים שתיפתח בהמשך. כמו כן, שעות פעילות הכותרים והספריות נשארו ללא שינוי, מלבד ספריית שיכון המזרח, יש להתעדכן על שעות הפעילות באתר כותר ראשון.

בכותר ראשון ממליצים לקוראים לעשות שימוש בקטלוג המקוון בכתובת https://infocenters.co.il/kotarishon/ ניתן לחפש את הספר, להשאיל אותו ולאחר קבלת הודעת SMS או אימייל על הגעתו של הספר המוזמן ניתן להגיע לספריה בשעות הפעילות ולאסוף אותו.

שירות ש”נולד” בתקופת הקורונה וימשיך גם בתקופה הקרובה הוא “ספרייה עד הבית” המיועד לבני הגיל השלישי. בכותר ראשון מעודדים מהצלחתו, כך למשל בתוך ארבעה חודשים בלבד, בין חודשים אוגוסט לדצמבר, 5,730 ספרים הושאלו והגיעו עד לפתח בית המנויים הרשומים לשירות. את הספרים משנעים מתנדבים שמסייעים לבני הגיל השלישי להישמר בבתיהם ובאותה נשימה ליהנות מקריאת ספרים שמפיגים את בדידותם.

השירות פעיל בספריות יצחק שדה ורמת אליהו ובכותרים תרמ”ב, שקמה ואלון ומיועד לכל המנויים בכל הספריות. תושבים ותיקים המנויים בספרייה יכולים ליצור קשר עם הספרייה לקבלת השירות. ניתן גם לפתוח מנוי מרחוק בלחיצת כפתור. בכותר ראשון זקוקים לעוד מתנדבים כדי להמשיך להפעיל את השירות. כל הפרטים בקישור הזה:
https://bit.ly/2O974gq

השארת תגובה