הצעדה הראשונה של איתמר ,בגן בעברית ראשון לציון ,יום ראשון 21/3 משעה 16:00

איתמר ג’ינו: “…….לפני כמה חודשים התפרסמה עלי כתבה בצינור, באותה תקופה הייתי איתמר עצוב, עצוב בביה״ס, עצוב אחה״צ. אכלתי לא בריא ובעיקר הייתי אחה״צ בבית. לא זזתי. לא האמנתי שאצליח לשנות משהו בחיי. לאחר הכתבה קיבלתי אלפי הודעות מרגשות מאנשים מהארץ ומחו״ל. הרגשתי סוג של גיבור, גיבור ״על״. הרגשתי שאני מוקף באהבה, ותמיכה. פתאום הבנתי שאם אני רוצה לשנות את החיים שלי זה תלוי אך ורק בי! אפילו שאני רק ילד בן 10, יש לי כוחות לעשות שינוי.

שיניתי את כל התזונה שלי בעזרת הנטורופתית שלי מיכל. התחלתי להתאמן שלוש פעמים בשבוע עם המאמן שלי שוהם, קיבלתי חיבוק ותמיכה אין סופית מהסביבה, מההורים שלי. למדתי מה זאת חברות אמיתית מהחברים הגיבורים שלי מסיירת החרם. עברתי בית ספר, ואוו זה הדבר שהכי פחדתי ממנו.


לאורך הדרך יש המון קשיים ואכזבות אבל יש גם המון אמונה והצלחות ודברים מרגשים. ככל שאני משנה את אורח החיים שלי, אני מרגיש שיש לי כנפיים גדולות, שבא לי לחבק ולעזור לכל מי שמתמודד עם הקשיים שאני התמודדתי. בא לי לתת תקווה, אהבה ולהראות שזה אפשרי, אפילו שאני רק ילד .
בהתחלה חשבתי שכל העניין זה דיאטה, היום אני מבין שהמילה דיאטה לא חשובה בכלל. מה שחשוב זה הבריאות, ההרגשה הפנימית וההרגלים שאני חי לפיהם.
אני ממשיך לרדת במשקל, מצמצם היקפים וחלטתי שאני לא נשקל יותר. לא מעניין אותי מספרים, אני לא מקדש את המשקל, המשקל זה רק מספר ומספר זה לא חשוב!
מה כן מעניין אותי?
שאני מתאמן שלוש פעמים בשבוע, אוכל בריא, מוקף בחברים חדשים, אני קם כל בוקר ומצליח ללבוש בגדים שבחיים לא חשבתי שיעלו עלי.
אחרי כמעט שנה אני במקום אחר, אני שמח.
היום אני מרגיש שעברתי מלהיות מחוזק למחזק.
אז לכל מי שמרגיש שקשה לו , שהוא רוצה תמיכה ממני והתחלה של שינוי לאורח חיים בריא וחדש
אני מתחיל קבוצת הליכה שקוראים לה – איתמרתון-
בואו לצעוד איתי מוקפים באהבה להתחלה של אורח חיים בריא.
בואו לקבל חיבוק גדול מהכנפיים החזקות שאתם אלו שגרמתם לי להרגיש אותם.
הצעדה הראשונה תהייה בגן העברית בראשון לציון
ביום ראשון 21/3 החל מהשעה 16:00.
מתרגש לראות אתכם…………….” .

השארת תגובה