תינוקת כבת חצי שנה ננעלה ברכב בראשון לציון

ראשון לציון: בדרך למסיבת האירוסין שלו חילץ מתנדב ידידים תינוקת כבת חצי שנה שננעלה ברכב • “הרגשתי שאני חייב לקחת את הקריאה” • בידידים קוראים להורים לאמץ “כלל מפתח”.

הערב (חמישי) בשעה 18:27 התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות תינוקת כבת חצי שנה שננעלה ברכב בשגגה לעיני אמה ברחוב טשרניחובסקי ראשון לציון.

שלמה אביעד דוידוב ורזיאל מרדכי יוספוביץ, כונני סניף ראשון לציון, וליאור לוי, אחראי מתנדבים חולון בת ים, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו הכוננים את התינוקת בשלום ובזריזות, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

שלמה מספר: “קיבלתי את הקריאה מהמוקד כשאני בדיוק מאורגן לצאת למסיבת האירוסין שלי שתתקיים הערב, אבל הרגשתי שאני חייב לקחת את הקריאה. מיהרתי למקום ואליי הצטרפו מיד רזיאל וליאור. באמצעות הציוד המקצועי פתחנו את הרכב וחילצנו את התינוקת לשלום, מבלי לפגוע ברכב. משם המשכתי בשמחה למסיבה”.

ליאור מוסיף: “האמא שהיתה במקום סיפרה שיצאה מהרכב כדי להוציא את הילדה. בעודה סוגרת את דלת הרכב הופעלה נעילת ואקום אוטומטית והתינוקת ננעלה בפנים. שלפנו את מפתח הרכב וחילצנו את התינוקת. חשוב להחזיק את מפתח הרכב איתנו תמיד”.

בידידים שבים ומזכירים להורים לאמץ “כלל מפתח” ולהקפיד על נשיאת המפתח בכל יציאה מהרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית ומכל טלפון • מזל טוב!

יעקב דונט – דוברות ידידים
קרדיט תיעוד: ידידים
https://yedidim-il.org

השארת תגובה