תינוק בן שנתיים ובת ארבע,ננעלו ברכב לעיני אימם ברח’ חיים חפר ראשל”צ

ראשון לציון: שני ילדים ננעלו ברכב וחולצו בשלום ע”י מתנדבי ידידים • השוטר שהיה במקום: “אתם אירגון כל כך חשוב, לא יודע מה היינו עושים בלעדיכם” • בידידים קוראים להורים לאמץ “כלל מפתח”

הבוקר (שלישי) בשעה 08:44 התקבלה קריאה במוקד ידידים, אודות שני ילדים, תינוק כבן שנתיים ופעוטה בת ארבע, שננעלו ברכב בשגגה לעיני אימם ברחוב חיים חפר בראשון לציון.

ירין אהרון עמוס, כונן סניף ראשון לציון, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ ירון את הילדים בשלום ובזריזות, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

ירין מספר: “קיבלתי את הקריאה כשהייתי בעבודה ויצאתי מיד לכיוון. הגעתי בזריזות למקום וראיתי שני ילדים שננעלו ברכב. למרות סוג הרכב המאתגר הצלחתי לחלץ אותם במהירות. האימא התרגשה והודתה לי מאד. השוטר שהיה במקום אמר לי ‘אתם ארגון כל כך חשוב לא יודע מה היינו עושים בלעדיכם’. רק אתמול העברתי הדרכה על פתיחת רכב נעול. זו תחושה מדהימה לפתוח ככה את הבוקר”.

בידידים שבים ומזכירים להורים לאמץ “כלל מפתח” ולהקפיד על נשיאת המפתח בכל יציאה מהרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר החדש 1230 ללא כוכבית, מכל טלפון.

שלומי דיין – דוברות ידידים
קרדיט תיעוד: ידידים
https://yedidim-il.org

השארת תגובה