יו”ר יחד למען החייל האלוף (במיל.) יאיא אישר לחזור לפעילות מלאה

לאחר שנה של קורונה עם מעט פעילויות ובעצימות נמוכה שלא דרשו מגע עם החיילים אישרו בצה”ל חזרה לשגרה לפעילות ,לפרויקטים השונים ולפריסות בשטח ,האלוף במיל. יאיא יו”ר יחד למען החייל הוציא איגרת אותה שלח לכל היו”רים בערים השונות בה הוא מודיע על אישור פעילות מידית מול חיילי צה”ל ,בבסיסים ובשטח . יו”ר יחד למען החייל ראשון לציון מיקי אלון שמוביל את הסניף ה”צעיר” בארץ הודיע מיד לסגניו ליאונה שרעבי ואבי צרף ולחבריו מתנדבי סניף ראשל”צ על הבשורה המשמחת של חזרה לפעילות שגרתית למען חיילות וחיילי צה”ל .

הנהלת הסניף התכנסה כבר השבוע לישיבת “חזרה לפעילות” אצל חברם אסף גרין שתמיד תמיד תורם גם לחיילים בודדים וגם את המקום שלו ” קפה אסף ” במרכז המסחרי נווה הדרים בתוך הקאנטרי לפגישות הסניף.

בישיבה הראשונה הוחלט על פעילות של פריסות מאפים ושתייה בתחנות הרכבת ותחנות הסעת חיילים בימי א’ ברחבי ראשון לציון. כבר בסוף החודש יפנקו בשי מתוק מתנדבי הסניף חיילים קרביים שמגיעים לבית החולים אסף הרופא לסיור, הדאגה לחיילים הבודדים בדירות יחד למען החייל ואספקת אוכל חם וגם מוצרים יבשים , סגירה עם ספקים, תורמים ושיתוף עם בתי ספר ברחבי העיר למען פרוייקטים בחגים ראש השנה ,חנוכה,פורים ופסח. מתנדבים נוספים מצטרפים כל העת והסניף בהחלט נכנס לפעילות עניפה למען חיילות וחיילי צה”ל היקרים.

רוצים לתרום עבור ארוחות חמות ? רוצים להצטרף לפעילות פנו לדוא”ל : rishon106@gmail.com מיקי אלון יו”ר יחד למען החייל ראשון לציון, סגנית היו”ר ליאונה שרעבי, סגן היו”ר אבי צרף.

השארת תגובה