ערב מרגש לזכרו של לוחם הצדק הראשוני עו”ד ארז נגה ז”ל

מאת :מיקי אלון מקומון ראשון.
יעל רדא כותבת כך על בעלה האהוב ארז נגה ז”ל: “……חסד ואמת נפגשו-צדק ושלום נשקו-אמת מארץ תצמח וצדק משמים נשקף….לא מאמינה שעבר כבר למעלה מחודש מאז שאתה לא פה, איתנו. אומרים שהזמן מרפא אבל עד כה כל יום נעשה קשה יותר מקודמו. אז אמנם זה לא נעשה קל אבל זכינו למשפחה וחברים שעוטפים ומחבקים אותנו.

יעל רדא עם בעלה עו”ד ארז נגה ז”ל

השבוע החברים ארגנו ערב לזכרך כדי לכבד אותך, לזכור אותך ואת הדרך שבה האמנת. איך תמיד אמרת שאחדות היא המפתח ובלעדיה לא יזוז ולא יקרה שינוי מהותי, נדאג להמשיך את הדרך והאמונה שלך. השארת חותם גדול בעולם בפן האישי, המקצועי והחברתי.

בערב זה יחד עם כולם זכרנו ,התגעגנו אלייך ,נמשיך לאהוב אותך בדרך אחרת – גם כשאתה כבר לא לצדנו פיזית, אתה מלווה ותלווה אותנו תמיד ברוחך ונפשך. המשפט הבא לגמרי נאמר עלייך! ראש טוב ולב טוב הם תמיד שילוב רב עוצמה נלסון מנדלה……….”

הוביל את הערב חברו של ארז נגה ז”ל, אבי ווסה

הערב המרגש לזכרו של עו”ד ארז נגה היה במעמד המשפחה
והרבה אורחים מכובדים שהכירו אותו ובאו לחלוק לו כבוד! הגיעו: שרת הקליטה והעלייה הגברת פנינה תמנו שטה ,סגן השר לבטחון הפנים מר גדי יברקן סגן ,ראש העיר מוטי עג’מי
,חבר המועצה המשנה לראש העיר מחזיק תיק הנוער והצעירים איתי מתיתיהו, חברת מועצה דר’ הדס כהן ,מפקד תחנת משטרת ראשל״צ יורם ברינה, פעילים חברתיים
וחברים של ארז נגה ז”ל .

אלמיטו פרדה אומרת: “……היום באנו לחלוק כבוד אחרון לעו”ד ארז נגה, התמונה הזאת מתארת את קיום מורשתו של ארז שדגל באחדות הקהילה. אני מחזקת את ידה של אשתו יעל ואת המשפחה. המילים שנאמרו עליו היום פילחו לי את הלב. לא כולם מצליחים להשאיר חותם או נק’ אור, ארז בהחלט הצליח להשאיר. הלוואי ונמשיך למלא את צוואתו ונפרח כקהילה כפי שרצה. יהי זכרו ברוך. כל הכבוד על הובלת הערב ל Avi Wogderas Wassa .חבר אמת אתה וכל השותפים כולם……..”

היה ערב מרגש ומכובד וחברת המשפחה יקבה אלנה מסכמת כך: “……אפשר לומר וכבר לראות שפועלו ומורשתו ניטע בלבבותיהן של הסובבים אותו……”

חברי הכנסת פנינה שאטו וגדי יברקן

עם סגן ראש העיר מוטי עג’מי

השארת תגובה