מסוכן לנוער:נתפסו בישראל 14 ק”ג סם אונס,סמים MDMA, קריסטל מת’ והרואין

יחידת הסמים של המכס השתתפה במבצע בינלאומי לסיכול ותפיסות הברחות סמיםבמסגרת המבצע נתפסו בישראל מעל 14 ק”ג סם GBL (סם אונס), וסמים מסוג MDMA, קריסטל מת’ והרואין.

יחידת הסמים של המכס השתתפה במבצע בינלאומי לסיכול ותפיסות הברחות סמים, במסגרתו נתפסו ניסיונות הברחה של עשרות ק”ג של סמים אל תוך ישראל. את הפעילות הבינלאומית יזמו המכס הדרום קוריאני יחד עם RILO (זרוע המודיעין של ארגון המכס הבינ”ל WCO), והשתתפו בה 73 מדינות מאמריקה, אפריקה, המזרח התיכון ואסיה. כמו כן השתתפו גופי אכיפה בינלאומיים שונים כגון האינטרפול. בין יחידות רשות המסים שהשתתפו במבצע בישראל עובדי וחוקרי יחידת הסמים, יחידות המודיעין של בתי המכס, יחידת הכלבנים, ויחידת הערכת סיכונים במרכז האבחון הלאומי.

במהלך המבצע נבדקו מאות מטעני יבוא שונים בהתאם למודיעין וניהול סיכונים שהתקיים. כל זאת תוך המשך עבודה שוטפת ותפיסות של סמים רבים אחרים שלא הוכללו כחלק ממטרות המבצע. במסגרת המבצע נתפסו בישראל 20 תפיסות סמים שונות. בין היתר נתפסו מעל 14 ק”ג סם נוזלי G.B.L המכונה ‘סם אונס’, 1.77 ק”ג טבליות ‘אקסטזי’, כ-2 ק”ג MDMA, 5.43 ק”ג סם מתאמפיטמין המכונה גם קריסטל מת’, ו- 9 ק”ג סמים אופיאטים שונים דוגמת Oxycodone והרואין.

החומרים החשודים כסמים שנתפסו ע”י המכס הועברו להמשך חקירה של משטרת ישראל ובחלק מהתפיסות כבר נעצרו מספר חשודים.

בתמונות: מתאמפיטמין מוסלק בכלי הגשה מפלסטיק והרואין מוסלק בתוך ספר (קרדיט צילום: דוברות רשות המסים). משטרת ישראל.

השארת תגובה