פעוטה מראשון לציון ננעלה ברכב וחולצה בשלום על ידי מתנדב “ידידים”

מאת:מיקי אלון. ראשון לציון: פעוטה ננעלה ברכב וחולצה בשלום על ידי מתנדב ידידים • “יצאתי באמצע קניות וחילצתי. ההורים נאנחו לרווחה” • המפתח ניתן בידי הילדה • בידידים קוראים להורים לאמץ “כלל מפתח”

הערב (שני) בשעה 19:40 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוטה כבת שנתיים שקיבלה לידיה את מפתחות הרכב וננעלה בו בשגגה לעיני הוריה בחניית קניון הזהב בראשון לציון.

גלעד כהן, כונן סניף ראשל”צ, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ גלעד את הילדה הקטנה בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

גלעד מספר: “מדובר על ילדה קטנה שננעלה לעיני שני ההורים. האמא נתנה לילדה את המפתח, סגרה את הדלת והרכב ננעל. הייתי באמצע קניות בחנות ספורט במרחק של חמש דקות. כשהגעתי ראיתי את ההורים והילדה כשהם רגועים, פתחתי את הרכב והאירוע הסתיים במהירות כמו תמיד. לאחר השלמת החילוץ יש התרגשות גדולה ואנחת רווחה של ההורים. האבא אמר תודה רבה שחסכנו להם עוגמת נפש גדולה, ושאין על ידידים”.

בידידים שבים ומזכירים להורים לאמץ “כלל מפתח” ולהקפיד על נשיאת המפתח בכל יציאה מהרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר החדש 1230 מכל טלפון וללא כוכבית.

ישראל הוצלר – דוברות ידידים
קרדיט תיעוד: ידידים
https://yedidim-il.org

השארת תגובה