גאווה ראשונית! רז קינסטליך ראש העיר: “ממשיכים בתנופה-ראשונים בהנגשה”

רז קינסטליך כתב בעמוד הפייסבוק שלו על הפרוייקט הייחודי: “…….אני שמח לבשר כי ראשון לציון תהיה העיר הראשונה בארץ, אשר מאמצת את מיזם ההנגשה של כיסאות הגלגלים במרחבים הציבוריים שלה.

אתמול חנכנו את העמדות החדשות בחוף הים ובגן בעברית, מדובר במיזם עמדות דיגיטליות להשאלת כיסאות גלגלים של חברת Wheelshare, שבעזרתן אנו ננגיש אזורים כמו חוף הים וגנים, עבור התושבים המתקשים בהתניידות ואינם יכולים להגיע למקומות אלה ללא עזרה.

חשוב לי לאפשר לכל תושב ותושבת שרוצים ליהנות מחוף הים המהמם שלנו, מהמרחבים הציבוריים והפארקים – לעשות זאת.

מדובר בשלב אחד מתוך מגוון פעולות שכבר ביצענו – כמו בניית שביל גישה המגיע עד לשפת הים, המאפשר כניסה של כיסאות גלגלים עד למים.

ראשון לציון היא עיר נגישה לכולם ואני אמשיך ואדאג לפתח ולהנגיש אותה לכל תושב ותושבת.

אני רוצה להודות למנכ״ל העירייה – דודי גיל, לחברה לייזום ולמינהל לשילוב חברתי, לסגני ומחזיק תיק הרווחה – מוטי עג׳מי, ולמשנה לראש העירייה ומחזיק תיק ייזום וחוף הים – עידן מזרחי, על העזרה בקידום המיזם בעיר.

פיתוח טכנולוגיות מתקדמות למתן שירות מונגש, פשוט ויעיל למרחבים ציבוריים בארץ ובעולם……….” .

על החברה:
בשנת 2005 תוקן חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ונוסף בו פרק הנגישות הקובע את החובה להנגיש מבנים, תשתית וסביבה וכן הנגשת השירות הניתן לציבור באופן שאנשים עם מוגבלות יוכלו להשתמש בו בחופשיות.

​חברת Wheelshare הוקמה במטרה לספק מענה לצורך בסיסי ומשמעותי של פריסת כיסאות גלגלים באתרים ציבוריים, לרבות בבתי החולים, אתרי פנאי ובידור, שדות תעופה וכיוצא באלה. מתן המענה מבוצע באמצעות מערכות השאלה של כסאות גלגלים, לכל דורש ובכל מקום, בגמישות ויעילות מקסימליים.

​היום, בסיוע בנק הפועלים, אנו מעניקים שירות בכ- 85% מבתי החולים בישראל וממשיכים במגמת הצמיחה – גם במישור הבינלאומי. מגמה שהובילה להצבת עמדות נוספות בשטחים ציבוריים מטעם רשויות מקומיות, פארקים, ופרויקטים עתידיים במתחמי תרבות ואמנות. אנחנו כאן למענכם, מוכנים לפריסה בכל מרחב ציבורי הזקוק לנו.

השארת תגובה