בזמן שהחאמס מטווח את ישראל מעשה וונדליזם מכוער נעשה במקלט ציבורי בשטח בי”ס ניצנים, סוף הסיפור טוב, בתקווה

מאת: מיקי אלון.
בשבוע כל כך קשה שעובר על עם ישראל ואחרי שנת קורונה זה הדבר האחרון שהיינו מצפים שיקרה , תושבת שכונת רמז וחברת ועד ההורים בבית הספר היסודי ניצנים נדהמה לראות צילומים של ונזליזם שנעשה במקלט ציבורי הנמצא בשטח בית הספר. בהתאם להנחיות פיקוד העורף המקלט הציבורי נפתח לטובת הציבור שאין בביתו ממ”ד ומעוניינים לשהות או להסתתר בו בעת אזעקה במרחב מוגן .

התמונות והסרטונים הופצו בקבוצות החינוך בוואצאפ אותם מנהלים הפעילים החברתיים איריס חזן ומיקי אלון.

מיד עם פרסום התמונות והתגובות הראשונות שהביעו שאת נפש מהמעשים הנלוזים נחשפה לפרסום סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך עו”ד ליאל אבן זהר שהורתה על טיפול מידי ומהיר בנושא. מנקים ואנשי מקצוע נשלחו למקום לתקן את הנזקים . כמו כן בהוראתה של סגנית ראש העיר ליאל אבן זהר הוצב שומר זמני במקום עד לסיום מבצע “שומר החומות” ונעילת המקלט הציבורי . במקביל שוחחה עם מוטי נחמני מנכ”ל החברה לביטחון וביקשה ממנו לבדוק אפשרות של הצבת מצלמות בסביבה שיהיו מחוברות למוקד העירוני ובכך ירתיעו את העבריינים מלבצע שוב מעשים כאלו. 

על פי עדותה של תושבת השכונה נצפו מספר פעמים חבורות בני נוער שמנצלים את האזור החשוך להתקהלות לשם ונדליזם והרס.

התושבים העלו מספר בקשות כדי לוודא שהדבר לא ישנה ובינהם תאורת פרוז’קטורים בלילות, נעילת אזורים מסוימים בחצר בית הספר כדי להשאיר לילדים אזורים נקיים ובטוחים למשחק במשך היום, הצבת מצלמות, קיום סיורים דחופים יותר של החברה לביטחון בסביבת בית הספר.

השארת תגובה