התושבים צילמו,ועכשיו תערוכת צילומי בעלי החיים בחי-כיף ראשון לציון

מאת:מיקי אלון. במהלך הסגר השני, תחת התפשטות הקורונה, הוזמנו 20 צלמים תושבי העיר, חובבים ומקצועיים, לתעד את בעלי החיים ולבטא את כשרונם בצילום * הצילומים הנבחרים הודפסו ונתלו בבניין עיריית ראשון לציון * הצילום הזוכה זיכה את הצלם במנוי שנתי.

לא בכל יום מזדמן לצלמים, חובבים ומקצועיים, לקבל גישה לצילום בחי כיף ללא מבקרים שיכולים להסיט את תשומת ליבם של בעלי החיים. בעיצומו של הסגר השני, פתח החי כיף באופן נדיר את הגישה ל-20 תושבי העיר שתיעדו את בעלי החיים בגן.

הצילומים הועברו לחי כיף ולאחר שנבחרו התמונות הנבחרות, הן הודפסו ונתלו בבניין עיריית ראשון לציון. התמונות יוצגו עד ה-29.7 ולאחר מכן יועברו לחי כיף שם יתלו בחללים הסגורים.
הצילום שקיבל את מירב הניקוד הוא של אביב סרור שלכד רגע מהפנט של לאמור. הצילום זיכה את הצלם במנוי שנתי לחי כיף.

ראש העירייה, רז קינסטליך: “תושבי העיר הצליחו לתפוס רגעים מרתקים מיופיין של החיות במתחם. בשנים האחרונות השקענו רבות כדי לשפר את תנאי המחייה של בעלי החיים, פתחנו את המקום לתלמידים ובני נוער ויזמנו פעילויות שמעודדות ותורמות לחינוך ואהבת החי, הצילומים בהחלט משקפים את השינוי שעבר על החי כיף”.

הצלמים תיעדו, בשעות היום, הערביים והלילה יונקים, עופות וזוחלים ייחודים כמו: ברבורים, פלמינגו, זברות איילים, קופים, שועלים, יעלים, איילים ועוד מגוון רחב של בעלי חיים.
המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, המחזיק תיק החי כיף, אמר: “הצלמים תפסו רגעים נהדרים בעדשת המצלמה. החי כיף עבר שדרוג משמעותי בשנים האחרונות וכעת, אחרי תקופת הקורונה שהגן היה סגור לפרקים ארוכים, אני שמח להזמין את כולם להגיע וליהנות מהיופי בחי כיף”.

החי-כיף בראשון לציון מארח למעלה מ- 130 אלף מבקרים בשנה ולפחות מחציתם מגיעים מערים שונות ברחבי המדינה. בחי כיף נמצאים 600 בעלי חיים ממינים שונים.

השארת תגובה