ראש העירייה בביקור בשירות הווטרינרי הנחה להגדיל את התקציב עבור מזון לחתולים והגברת המודעות לאימוץ

מאת: מיקי אלון. ראש העירייה, רז קינסטליך, ביקר את צוות השירות הווטרינרי וקיבל סקירה על הפעילות במקום * בתום הביקור הנחה על הגדלת התקציב ביותר מחצי מיליון ₪ וכן הוספת מבנה שיועד לחתוליה * “במקום שבו עושים טוב, אני אתן את הכלים כדי שיהיה טוב יותר” אמר קינסטליך

ראש העירייה, רז קינסטליך, ביקר השבוע בשירות הווטרינרי העירוני. את פניו קיבל ד”ר תומר ניסימיאן, רופא השירות הווטרינרי שסקר את פעילות המקום. בתום הביקור החליט קינסטליך להגדיל את תקציב השירות הווטרינרי ביותר מחצי מיליון ₪ שיועדו לחלוקת אוכל לחתולים על ידי תושבי העיר וכן הגברת המודעות לאימוץ.

“התרשמתי מאוד מהפעילות שנעשית פה” אמר קינסטליך והוסיף: “נושא זכויות בעלי החיים קרוב לליבי. במקום שבו עושים טוב, אני אתן את הכלים כדי שיהיה טוב יותר וליותר בעלי חיים. פגשתי כלבים וחתולים שהגיעו לשירות מסיבות שונות, חלקם נפצעו, חלקם ננטשו, כולם כבשו אותי במתיקות שלהם ולכולם מגיע בית חם ואוהב, לכן הקציתי תקציב נוסף להגברת הפרסום והמודעות לנושא. בנוסף, תקציב גדול יוקצה לרכישת מזון לחתולים. אני מודה לתושבות והתושבים הרבים התורמים מזמנם עבור שיפור תנאי המחיה של בעלי החיים”.

בשירות הווטרינרי מרכזים את תוכנית “חתול ושק” במסגרתו, תושבים הפועלים לרווחת חתולים וכלבים, אם בעיקור חתולים, ניהול תחנות האכלה מסודרות ואימוץ גורי חתולים וכלבים, יקבלו שק מזון להאכלת החתולים. בנוסף, הנחה ראש העירייה לקדם הוספת מבנה שיועד לחתוליה וקידום תוכניות בנייה לכלבייה חדשה.

כזכור, העירייה הציבה ברחבי העיר עשרות עמדות להאכלת חתולים בפארקים ברחבי העיר. אפיון העמדות ומיקומם נעשה בשיתוף אגף שיל”ת (שירות לתושב) ועם התושבים המאכילים באותה השכונה בה הוצבו. כמו כן, לאחרונה גיבש השירות הווטרינרי, בראשות ד”ר יהונתן אבן צור, נוהל לטיפול וחילוץ חתול שמסתתר תחת מכסה מנוע של רכב.

השארת תגובה