כשקשה נוטשים ? אישה הניחה ליד המרפאה הווטרינרית קופסא עטופה בשקית ובפנים חתולה פרסית לבנה ומבוגרת

מאת:מיקי אלון. מי נטש את לוסי?מצלמות אבטחה בכניסה למרפאה ווטרינרית בעיר זיהו אישה שהניחה קופסא עטופה בשקית ובפנים חתולה פרסית לבנה * החתולה לוסי הועברה לבדיקות בשירות הווטרינרי ועל פי הערכות היא ננטשה, ככל הנראה, בשל גילה המתקדם * וגם החתולה וינסנט, חסרת אוזן ימין, חולצה ממכסה מנוע ומצאה בית חם

בשירות הווטרינרי העירוני בראשון לציון הגיעו לאחרונה לא מעט חתולים, בין אם הם ננטשו או נפצעו. בשבוע האחרון ביקר ראש העירייה, רז קינסטליך, בשירות הווטרינרי והנחה להוסיף מבנה חדש שיועד לחתוליה.

החתולה לוסי והווטרינר תומר ניסימיאן

בתקופה האחרונה, עם החזרה לשגרה אחרי משבר הקורונה, דווחו על מספר כלבים שננטשו על ידי בעליהם. מגמה זו מגיעה אחרי מגמה הפוכה בתקופת הקורונה שבה נרשם שיא באימוץ כלבים. אולם נראה שלא רק כלבים ננטשים. לאחרונה, תיעדו מצלמות אבטחה, בכניסה למרפאה ווטרינרית של ד”ר גבי כרמלי בשכונת כרמים, אישה שמשאירה קופסא עטופה בשקית ועוזבת את המקום. בפנים הייתה חתולה פרסית לבנה שיצאה מהקופסא והחלה לשוטט ברחובות. הסרטון הגיע לידי השירות הווטרינרי ולאחר סריקות וחיפושים היא אותרה באחת השכונות המערביות בעיר.

החתולה נבדקה על ידי רופא השירות הווטרינרי, ד”ר תומר ניסימיאן, ונמצאה כחתולה בוגרת מוזנחת וסובלת מאנמיה עקב נגיעות בפרעושים. נלקחו בדיקות דם וניתן לחתולה טיפול וטיפוח. בשירות מעריכים שהיא, ככל הנראה, ננטשה עקב גילה המתקדם.

ויש גם סיפור טוב, פנייה למוקד העירוני של תושב על יללות הבוקעות ממכסה מנוע, הקפיץ את מפקח בעלי החיים, כפיר חיים, שחילץ את הגורה וינסנט והעבירה לשירות הווטרינרי לבדיקות. ד”ר תומר ניסימיאן בדק אותה ומצא שאפרכסת האוזן שלה נתלשה לחלוטין. ד”ר ניסימיאן ביצע לוינסנט ניתוח והיא כבר מצאה משפחה חמה שאימצה אותה.

על פי מחקר משותף של האוניברסיטה העברית והשירות הווטרינרי העירוני, יש בראשון לציון כ- 30 אלף חתולים ברחובות. בשירות הווטרינרי מטפלים, מדי שנה, ב-600 חתולים פצועים ומחלצים כ-100 חתולים.


מעוניינים לאמץ כלבים או חתולים?
ניתן לפנות לרכזת האימוצים, אביה פרי, לפרטים נוספים בטלפון: 054-7359359

השארת תגובה