מהנדס החשמל אורי אלבז יחליף בתפקידו את מנהל אגף החשמל ברוך תדסה. רס”ן במיל’ אלבז מגיע עם ניסיון בתשתיות תקשורת וחשמל

מאת: מיקי אלון. נבחר מנהל אגף חשמל חדש לעירייה. מהנדס החשמל אורי אלבז יחליף בתפקידו את ברוך תדסה אחרי שש שנים בתפקיד * רס”ן במיל’ אלבז מגיע עם ניסיון עשיר בתשתיות תקשורת וחשמל * עיריית ראשון לציון בעיצומה של תוכנית להחלפת תאורת הרחוב לנורות לד חסכוניות ברחבי העיר

בצילום: אורי אלבז מנהל אגף החשמל החדש בעיריית ראשון לציון

בתום מכרז שערכה עיריית ראשון לציון, נבחר השבוע אורי אלבז לעמוד בראש אגף החשמל הפועל תחת מינהל שפ”ע בעיריית ראשון לציון. אלבז יחליף את ברוך תדסה שמסיים את תפקידו אחרי שש וחצי. אלבז, מהנדס חשמל בהכשרתו, השתחרר לפני כשלוש שנים מצה”ל בדרגת רב סרן ובתפקידו האחרון בצה”ל שימש מנהל תשתיות מחשוב בחיל הים. הוא בעל ניסיון עשיר בתשתיות תקשורת וחשמל והוביל תהליך התייעלות וחיסכון וכן הקמת מערך טכנולוגי לשליטה מרחוק על מערכות לחימה.

ברוך תדסה מסיים את תפקידו בראש אגף החשמל לאחר שהוביל פרויקטים עירוניים משמעותיים כמו שדרוג רמזורים, שדרוג מזגנים, התקנת מערכות גילוי אש, התקנת מערכות חכמות לתאורת מגרשי ספורט, התייעלות אנרגטית ועוד. תדסה סיכם: “מודה לכל צוות העובדים של האגף שלאורך כל הדרך גילה מסירות ושירות מקצועי והיה שותף להישגים וההצלחות. מודה כמובן לראש העירייה- רז קינסטליך, סגן ראש העירייה, אבי חיים ולראש מנהל שפ”ע -ראובן הרשקוביץ שסייעו רבות להצלחתי וגיבו את דרכי תמיד.

עיריית ראשון לציון נמצאת בעיצומה של תוכנית מקיפה להחלפת תאורת הרחוב לנורות לד חסכוניות ברחבי העיר. במסגרת הפרויקט יוחלפו עשרות אלפי נורות, מהלך נועד לשיפור תאורת העיר לצד חסכון משמעותי בהוצאות בשל החיסכון בחשמל וכפועל יוצא מכך גם תרומה סביבתית. נזכיר גם כי העירייה מחליפה גם כמודי תאורה ישנים וכן התקינה מערכות בקרת מגרשים וגלאי נפח ב – 40 מגרשי ספורט ברחבי העיר, כך שהתאורה נדלקת רק כאשר ישנה פעילות במגרש. ראש העירייה, רז קינסטליך, איחל הצלחה למנהל האגף היוצא והנכנס ואמר: “החלפת הנורות והוספת המערכות החכמות הן חלק ממדיניות העירייה לחסוך בכספי ציבור מבלי לחסוך בשירותי העירייה לתושבים”.

סגן ראש העירייה, אבי חיים, המחזיק בתיק שפ”ע, איחל הצלחה לברוך תדסה ואמר: “היה לנו שיתוף פעולה מצוין, אין לי ספק שיצליח בדרכו החדשה. בהזדמנות זו אני מאחל הצלחה למנהל האגף הנכנס. אני סמוך ובטוח ביכולתו להוביל את אגף החשמל באתגרים הרבים שלפנינו”.

השארת תגובה