ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט, חברי הכנסת ושרי מפלגת ימינה הגיעו לראשון לציון, בכדי לחגוג את הקמת הממשלה

מפלגת ימינה ערכה את כינוס ראשי המטות בראשון לציון -ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט, יחד עם חברי הכנסת ושרי מפלגת ימינה הגיעו לראשון לציון, בכדי לחגוג את הקמת הממשלה ולהודות לפעילים על המאמץ בבחירות

מפלגת ימינה בחרה לקיים את הכנס הראשון בראשון לציון.
הכנס שהתקיים בכפר הקסום בנחלת יהודה, התנהל תחת אבטחה כבדה של היחידה לאבטחת אישים בשב”כ.

לכנס הגיעו ראשי המטות מכל הארץ ובהם ראש מטה ימינה בראשל”צ “המארח” חבר מועצת העיר לשעבר אוהד אוזן.
בכנס נכחו כל חברי הכנסת והשרים של ימינה, נוכחות גדולה של שולמנים בראשות סגן השר המיועד ח”כ אביר קרה וכמובן ראש ממשלת ישראל נפתלי בנט.

הערב החל במפגש מרגש של ראשי המטות שסיפרו על תחושותיהם בתקופת הבחירות ועד הקמת הממשלה.
בשלב הנאומים עלו בזה אחר זה חברי הכנסת והשרים וברכו את הקהל תוך חיזוק נכונות הקמת ממשלת האחדות כצורך החשוב בסיטואציה שנוצרה על מנת למנוע בחירות חמישיות

ראש מטה ימינה בראשון לציון אוהד אוזן יחד עם ראש העיר רז קינסטליך

שר הדתות ח”כ מתן כהנא דיבר על הרפורמות הצפויות בתחומי הכשרות והגיור, בשימת דגש כי הכל ייעשה על פי ההלכה עם דגש בהנגשת שירותי הדת בנועם לכלל האוכלוסיה היהודית בישראל.

אורח חשוב כיבד את הכנס בנוכחותו , ראש עיריית ראשון לציון מר רז קינסטליך .
בדברים שנשא סיפר על תקופת הבחירות כאן בראשון לציון ועל הרמת הגבה והסקפטיות באשר להצלחתו במשימה כשהוא התמודד לתפקיד ראש העיר.
ראש העיר רז קינסטליך ביקש משרת הפנים ח”כ איילת שקד שתסייע לשלטון המקומי לבצע את עבודתו על מנת לשפר את איכות החיים של תושבי הערים בתחומי התשתיות והתחבורה והבטיח לעבוד איתה בשיתוף פעולה מלא.

את הכנס חתם ראש הממשלה לקול תשואות הנוכחים באומרו: “הממשלה הזו באה לעבוד למען העם בלי פוליטיקות קטנות. הממשלה הזו תחזיק 4 שנים שלמות והיא ממשלה של כל עם ישראל.
אין ישראל הראשונה, השנייה והשלישית – יש ישראל אחת. אנחנו יוצאים למפקד, ימינה תצמח להיות מפלגת השלטון של מדינת ישראל.”
אני נחוש להצליח לאחד את העם כי זה מה שנחוץ בעת הזו כדי לחלץ את ישראל מהחדלון של הממשלה האחרונה שבמקום לעסוק בעשייה עסקה בריבים מתמשכים”.

השארת תגובה